Siis joo. Sillon kun Rihanna tuli pinnalle ja alkoi Rihannahypetys niin mähän en korvaani lotkauttanut sille. Se oli vaan joku jonka musiikki ei kiinnosta tai innosta mua. Radiosta nyt kuuli hittejä, mutta ne pystyi vetämään aika hyvin silleen että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olihan se Rihanna esiintymässä joskus jossain Hietsussakin, mutta eihän se mua kiinnostanut enkä siis mennyt. Tosin se kuului aika hyvin meille. Eli ikkunakeikkaa oli silloin :D

Okei, mä en tiedä, missä tää muutos tuli. Ehkä täällä Lontoossa? Onneks on edelleen se youtube <3 Ja tätä menoa kuuntelen kohta trancea! Musamaussa on ehkä parasta just se että se muuttuu. Sä löydät uusia ulottuvuuksia, sä löydät vanhoja tuttuja, sä saat todellakin uusia elämyksiä! Ihanaa <3 En varmaan olisi koskaan uskonut, että kuuntelisin Rihannaa ja harkitsisin sen levyjen ostoa. ( toim.huom. jos eka se soitin jolla niitä levyjä vois kuunnella!) Eikä sillä että Rihanna olis jotenkin huono, mutta jostain syystä se ei vaan ole koskaan kuulunut mun musiikkimakuun. Tai emt. Viiden vuoden päästä mä todellakin kuuntelen trancea :D

Mutta mulla kesti hieman että tajusin, mitkä ne mun suosikit on. Olin joskus baarissa ja tuli joku Rihannan biisi ja eihän mulla ollu mitään hajua että mikä se oli. Mutta nyt tiedän.





Ja kaikkihan nyt umbrellan tietää.



Ei pidä tietenkään unohtaa tätä biisiä. Mulle tulee aina mieleen vaan se joku pilaversio tästä biisistä.



Mutta sanotaan nyt vielä, että toi umbrella ei ainakaan säväyttänyt mua. Only girl ehkä vähän säväyttikin. Siihen lukuisat baari-illat tai pubi-illat, joissa on soinu noi kaks ekaa niin mä oon melkein Rihannafani. <3

Maailma muuttuu, ja musiikkimaku myös. Eli huomenna oon ostamassa kaikki Rihannan levyt. Ja no, onhan se nyt hemmetti vie aika seksikäskin <3 Kohta varmaan meen kattoon sen keikkakalenteria.