Koska mä en nyt kykene mihinkään levyjen arvosteluun, niin on vaan tehtävä tällainen täytepostaus. No, niinhän ne kaikki muutkin on olleet joten yks siinä seassa ei paljon liikuta :D Mutta sen verran, että oon kuunnellu aika paljon PMMP:n uusinta että siitä on tulossa arvostelua jossain vaiheessa. Ja joo, se Rasmuskin siellä jossain kolkuttelee ovella... Noh, ehkä siitäkin tulee jossain vaiheessa.
Mä en nyt oo ihan varma että mikä tän postauksen idea on (mutta ehkä se valkenee tässä ajan mittaan?) ja ajattelin vaikka kertoa jotain höpötystä. Viime aikoina oon kuunnellut Rihannaa (!), Katy Perryä, Kaija Koota, Pinkiä.... Miten niin naisvaltaista? Ehkä kuuntelen liikaa Capital FM:ää josta tulee aika samat biisit kokoajan. Oon ehkä kuunnellu sitä noin pari päivää ja päivän jälkeen olin jo että "taas tää sama biisi...huooooh".








Mun piti oikeastaan laittaa tähän tiettyjä biisejä, joissa oli jokin tietty yhteys, mutta menetin sen yhteyden jo tossa ekan biisin kohdalla, joten tuli sitten laitettua omia lemppareita tai jotain mitä kuuntelee youtubesta (aina parin viinilasillisen jälkeen!)

Muttajoo, surullisenkuuluista postaus, mutta eipä voi mitään. Hyviä biisejä, ja näitä vois kuunnella vaikka miljoona kertaa always and forever :D

Ens kerralla sitten jotain fiksumpaa asiaa!