Mulla on ollut tänään ihan hirveä fiilistelypäivä ja (valitettavasti :D ) se on koitunut 90-luvun musaan. Voi luoja! Jotkut biisit on vaan aika legendaarisia sieltä ja jotkut taas tosi noloja. Itsehän kuuntelen sitä mitä huvittaa - välittämättä siitä noloudesta. Nyt oli pakko sitten tehdä tääkin listaus tänne. Mut ku oikeesti, osa on vaan sellasia omia lemppareita ja voisin (ihan oikeesti!) kuunnella niitä edelleen. Onneks on youtube!

Tää on vaan ihan oikeesti ihan huippu :D Kaikessa koomisuudessaan! Muistan kun tää oli mun lemppari. Kaikki kuunteli aamuyötä mut ei, minä ennemmin tätä. Kun mä kerran lähden, et estää mua saa, teen sen itseni tähden, mä tahdon parempaa...  Ihan paras! Ja mä voisin rehellisesti kuunnella tätä edelleen :D No en joka päivä mutta ... pienessä viininosteessa ainakin!

Mulla on tän bändin levy vieläkin! Oli ihan hirmu vaikea valita että minkä biisin laittais. Youtubessa ei vaan ollu parempaa versiota niin joutuu tyytymään tähän. Siis tääkö oli mun etkoilubiisi? :D Ihan totta. Toivottavasti en ottanut niitä oppeja tästä. Mutta Nonstop on kyllä ihan huippu! Muita biisejä joita olis voinu laittaa niin enkeli ei, kuolematon, en voi sua unohtaa. Eihän toi vika nyt olis sopinut teemaan ollenkaan, ehei... ;)

Puolikuu! Mulla on näitten tää eka levy c-kasetilla! Tää oli ehkä se mun eka poikabändirakkaus! Tätäkin mä voin ihan huoletta ja surutta kuunnella edelleen (tosin niitä c-kasettisoittimia ei vaan oo kauheesti...) Voisin kuunnella joo samaa levyä taukoomatta :D

Mä oon nolo! Mutta tääkin menis edelleen vielä ihan hyvin. Onhan tää nyt ihan legendabiisi! Ja noi palmut tuolla taustalla... Jooo, lähtisin... ;)  Insidetietoa, mulla on Mr.Presidentsin kaikki (?) levyt... :D No, ne kolme tai neljä. Oon ollu ihan selkeesti FANI.

Tää on ehkä parhain amispoppilevy! Kaikki biisit ihan täyttä amispoppia! Oli pakko laittaa tähän mun yks suosikeista levyltä. Muistan kuin eilisen päivän kun oon kuunnellu tätä. (Ehkä taas etkoillessa...) Pahinta on ehkä se että voisin edelleen kuunnella tätä... ;)

En tiiä onks tää enää 90-lukua mut mitä väliä. Tää oli kuitenkin mun lemppari Tina Cousinsilta. Mulla on ollut ihan selkeesti joku enkelivaihe joskus :D Muitakin hyviä biisejä Tinalta voisi kuunnella.

Solid Base! Pakko ylistää myös ruotsalaisia ja tää tuo kans muistoja pikkasen! Mirror mirror olis ollu kans hyvä! Ihmettelin aina että miten toi laulaja voi laulaa noin nopeasti ton kertosäkeen...

Heidi Kyrö on varmaan ollut mun joku idoli! Mulla on kröhöm useampi sen levy ja muistan kun oon pyytänyt sen nimmarinkin joskus. Ja tää biisi vaan oli jotenkin mun lemppari. Ihana <3 Voisko tätä kuunnella vieläkin? :D


Mitä pidemmälle mennään, niin tulee näitä tosi helmiä. Ja mä oon tykännyt vielä joskus CatCat:sta. Oli hieman hankalaa päättää että laitanko enkelin, yksin sateeseen vai tän. Päädyin tähän jostain syystä, jota en osaa selittää :D Tässä kohtaa voisi jo huokaista että voi elämä :D Ei ihme että Suomi ei ole voittanut euroviisuja CatCat:n toimesta. Ne koreografit oli aika... järkkyjä jossain biiseissä.

Loppuun oon tietenkin säästänyt sen todella helmen. Tää olis varmaan parempi jättää sanomatta. Mulla on tän artistin levyjä ehkä kaks(?). En nyt muista kuinka monta. Ja huolestuttavaa on se että oon kuunnellu niitä ihan innoissani silloin joskus. Mutta, tää biisi, ihan totta ... why don't you sleep with me... :o
¨
Onhan tää kunnon amispoppia mutta nää kaikki lyriikat on vaan jotenkin... no huumorilla, huumorilla. Ei varmaan enää menis läpi tällä vuosituhannella tällaiset bändit.
Olis varmaan miljoona muutakin bändiä joita vois fiilistellä mutta tässä nyt jotain. Näitä on toisaalta ihan kiva kuunnella edelleen :D Ei sillä että nyt joka päivä kuuntelisin mutta näin pienessä viinihiprakassa ihan hyvin vois. Tosin se oli aamu kun näitä kuuntelin.

90-luku oli aika muistettavaa. Tähän voi lopuks todeta, että sitä on aika vanha :D