Vaikka Lontoo ihan mukava kaupunki ja nautinkin täälläolosta mutta välillä sitä on vaan ihan väärässä paikkaa keikkojen suhteen. Ensinnäkin, kaikki tänään Pressaan jossa on PMMP. Toisekseen, oon vähän katkera kun Irina ei voi esim tehdä yhtä keikkaa täällä Lontoossa ;< Oon viime aikoina kuunnellu taas Irinaa, sattuneesta syystä, kun tässä nyt on tämä musavalikoima hieman rajattu. Ja kyllä niin harmittaa etten pääse dtm:n keikalle. Eli kun tietenkin Irina nyt lukee mun blogia, niin voitteko tulla myös tänne keikalle? ;> Kyllä mä täältä saan porukkaa minne ikinä täällä tuuttekin. Ni ei tartte sitten ihan tyhjälle ravintolalle esiintyä. Tuolla dtm:ssä kuullaan ilmeisesti ehkä uusi biisikin ja blah, mä en kuule sitäkään. Vaadin kohta että tuutte tänne! Oisin ihanan varmasti eturivissä.

Muutenkin parit muutkin bändit vois suunnitella sellaista Englanninkiertuetta, tai ihan pelkkä Lontoo kyllä riittää kyllä. Miks mun toiveisiin ei ikinä vastata?! Niin. Vai pitääkö mun ihan oikeasti kohta alkaa tsekkailla Lontoon keikkatarjontaa? Kyllähän täällä varmaan olis myös aika mageita keikkoja. Nooo, jää nähtäväksi :D


Kuva ihan randomina nyt otettu jostain. Mitä ihmettä muuten? Täällä on tapahtunut jotain muutoksia kuvaa lisätessä :o

Eli kaikki tänään Pressaan ja kesäkuun alussa dtm:än!