No niin, pääsinpäs tänne. Asioiden piti mennä vähä toisin niin en edes kuvitellut, että näkisin ihania poikia tänä vuonna. Mutta, koska things happened niin voin sanoa että kannatti kyllä. Tosin en ymmärrä että mikä mua vaivas vielä viikolla kun mietin että meenkö - enkö - meenkö. Ja onneks päätin mennä! Eilen siis ihanassa, kuumassa Virgin Oilissa esiintyivät ketkäs muutkaan kuin ihana Sunrise Avenue <3 Mietin etukäteen, että pitäisköhän mennä parvelle tms kun jostain syystä ne saksalaiset truefanit ei oikein sytyttänyt lavan edessä. Ja oikein tein kun menin! (Sillähän ei oo mitään merkitystä että kun saavuin niin tanssilattia oli varmaan jo 3/4 täynnä joten ei ollut ehkä muuta mahdollisuutta kuin kiivetä ainakin pari porrasta ylöspäin.) Niin ja se jono! Voiskohan sitä joskus oppia että saapuis ajoissa paikalle? No mikäs sen mukavampaa jonotella siellä sateessa :D
My First Band oli poikien lämppäri ja ne tuli lavalle joskus yhentoista pintaan. Ja ei siitä nyt mun suosikkibändi tullut mutta kyllähän sitä katteli. Ja jos vaihtoehtona olis ollu dj ja ne biisit niin joo, ennemmin MFB.

Laulaja on kivasti pukeutunut punaiseen. Vois kysyy että mikä on päivän väri? :D
No ei niistä sen enempää kun ei oikein ole edes mitään mainittavaa noista.

No, sitten itse keikkaan. Voi mikä fiilis kun pojat tuli lavalle! Mä taas muistin että miksi mä rakastankaan tätä bändiä? <3 Ja miks ihmeessä mä satun unohtamaan aina sen rakkauden? Ihan oikeesti, voisitte kyllä tulla pikkasen useemminkin Suomeen esiintymään. Ei oo musta kovin reilua että vedätte vaan Saksassa niitä keikkoja. Aloitusbiisi oli out of tune ellen nyt ihan väärin muista. Ja musta oli nimenomaan kiva kun aloititte jollain vähän vähemmän hittibiisillä. Oon ollu niin love edellisillä keikoilla etten muista millä ootte aloittanut ennen. Mutta eniweis, ihan mieletön energia ja fiilis taas <3 Ja mulla oli ihan upee paikka, ei tönimistä eikä mitään. Miksen mä oo ennen mennyt kattomaan siihen portaikolle? Aina ollu joku ihme hinku lavan eteen.


Oivoi, mun tulee teitä ikävä. Ei levyt riitä mihinkään. Ei tuo sitä samaa fiilistä ja energiaa mikä tuolla keikoilla on. Voidaanko sopia että tuutte Lontooseen esiintymään nyt heti tai teette vaikka sellaisen pienen minirundin siellä Lontoossa? Ai, okei, no hyvä. Lupaan tulla teiän joka keikalle sielä :D Ei vaan oo (edelleenkään) reilua ettette esiinny Suomessa (tai siellä Englannissa).


Niin ja Samu, meetkö mun kans naikkariin? Kyllä mun mielestä meiän liitto vois toimia :D Aijaa, sulla on joku tyttöystävä muka, no Riku, voin mä sunkin kanssa mennä naikkariin. Ja kyl se avoliittokin riittää :D
Ei mulla oikein sanat riitä kuvaamaan tota keikkaa kuin mieletön, energiapakkaus, upee, mahtava yms. Mun on kyl pakko tsempata, yritän saada sitten levyistä tulee sen saman mahtavuuden kun ette ees luvannut tulla sinne Lontooseen. Vaikka mun mielestä voisitte kyllä ees yhen keikan sielläkin soittaa :D Lupaan tulla vaikka eturiviin.
Musta tuolla keikoilla ihanuutta on myös se että pojat vetää välillä ihan jotain omaakin sinne väliin. Milloin Osmon kosketinsoitto, milloin rumpalin omat kuviot, milloin Riku... Ja milloin vedetään vaikka Anna Erikssonia pätkä :D Eilen meinaan tuli sitten sellainen hittipotpuri muitten biiseistä, siis ihan pienet pätkät, ja Annaa siinä ainakin oli. En vaan muista, että mitä muuta kun oon varmaan sen ajan tuijottanut Samua tai Rikua tai jotain :D Haha, Frontside Ollie oli ainakin yks :D
Mä en tiedä millaisia ne keikat Saksassa on mutta musta tuntuu että ne on erilaisia kuin koti-Helsingissä ja ainakin Samun puheiden mukaan ne on :D Kyllähän siinä varmaan joku erilainen tunne on täällä Helsingissä. Biiseistäkin sen verran että sekin on huippua, kun noi biisit välillä alkaa silleen vaivihkaa. Okei, kukaan ei tajunnu mutta silleen että tulee jotain kummelitunnaria ja yhtäkkiä ollaan jo menossa foreveryoursissa tai jossain vastaavassa. Stormy end on kyllä edelleen mun suosikki mutta musta tuntuu että muitakin suosikkeja nousi nyt ylöspäin - kiitos keikan! Tai sit oon vaan niin lumoutunut.


Oivoi, mun tulee niiiiiiin ikävä teitä. Onneks on levyt mut ei nekään kaikkea korvaa.
Mutta ei kai tässä tämän enempää. Kiiiitooooos! Ihan huipusta keikasta ja ihan mahtavasta tunnelmasta! Miss ya! Voitte tulla enemmänkin Helsinkiin keikoille!

Ai niin, loppuun on vielä laitettava videopätkää.


Kiitooooos!