Perustin blogin. Siis toisen toiseen tarkoitukseen ja tein sen bloggeriin, koska se on niiiin muotiaah!! (humor sign tässä kohtaa) Ja voi vitsi ku siellä on kaikkia kivoja taustoja ja kaikkea ja oon ihan innoissani josta sitten tuli mieleen että pitäisköhän keikkaelämäänkin siirtyä bloggeriin... Hmmm. Jäädään miettimään. Toisaalta, tää on kivan yksinkertainen enkä jaksais muuttaa minnekään. Sitä pitäis myös opetella eka käyttämään, vaikuttaa meinaan tooooosi vaikealta tämmöselle non-tietsikkanerolle. No ehkä se siitä.

Ai niin, melkein ostin Stina Girsin levyn. Tiiän, oon vähä myöhässä sen suhteen, sehän on jo ilmestyny aikoja sitten enkä oo ees päässy tsekkaan Stinaa livenä jostain kumman syystä. Mutta -melkein- siksi koska miksi ihmeessä keskustan Sokos sekä Hakaniemen sokos ei enää myy levyjä? :o Siksi sokos koska sinne oli ja on vieläkin pari lahjakorttia. Noh, levy jäi kauppaan ja kotiin tuli tietsikkalaukku (en oo edelleenkään nörtti) sekä kukkaro :D Tää on se syy miksi mä en käy keskustassa ;<

Musarintamalla ei oikein mitään uutta. Joitain kivoja keikkoja on tiedossa mutta en tiedä pääsenkö niille koska elämässä on nyt vähä sellaisia muutoksia (salaperäistä!) että mun pitäis oikeestaan olla ihan muualla kuin keikoilla. Niin, musasta vielä sen verran että miksi mä en oo kuunnellu mitään viime aikoina? Ja miksi Hannan levy on edelleen kateissa? Todella ihmeellistä koska yleensä mun levyt on just niissä kansissa joissa pitääkin eikä melkein. Pelkäänpä pahoin että se on hävinnyt koska en yleensä hävitä mitään levyjä ja en tiedä edes mistä etsiä. Muuta kuin käydä varmaan ne parisataa levykoteloa läpi. Levyassistentti haussa joka tekis ton. Palkkaa ei makseta mutta saat tosi arvokasta kokemusta levyjen alalta ;)