Siis vasta nyt! On vähä omg-tilanne mutta minkäs teet... vanhenen kait liian nopeesti ettei mua saa enää keikoille. Tainno, ehkä se johtuu vähän myös tarjonnasta. :D Vihdoinkin sitä sitten pääsi keikalle ja ei ihan minne tahansa keikalle vaan ihqun Hannan <3 En muista milloin oon ollu tänä ladyn keikalla viimeks mut luultavasti siitä on ikuisuus. Toisaalta Hanna on jo vakiinnuttanut paikan mun sydämessä että tietää että aina on ihan loistokeikka. Ja oli niiiiiiiiin ihana nähdä pitkästä aikaa Hanna lavalla. Levykin on nyt viime aikoina vaan ollut hyllyssä mutta voi että. Ne ihan ultimateihanat vaan tiedetään ja Hanna on kyllä ihan ehdottomasti yksi niistä. Tietää että ihan excellent keikka tulossa kun vaan saa ahterinsa sinne keikkapaikalle :D

Tällä kertaa keikkapaikkana oli Pressa ja no, ei ehkä mun lemppareita mutta toisaalta on se ihan jees paikka - kunhan ei vaan oo loppuunmyyty tai muuten täynnä oleva keikka. Ihanaa nää vähän väljemmät keikat kun tietää lähes varmasti ettei tönimistä eikä ääliöitä löydy.

Musta tuntuu että olin aika fiiliksissä koko keikan ajan ja kaikki biisit on vaan niin ihania. <3 Ei ehkä oo sen koommin biiseistä mitään sen suurempaa sanottavaa kuin maqnifique maqnifique excellent amazing :D Toi paikka on sinänsä siinäkin mielessä jees koska siellä tod.näk. saa juttuseuraa keikan alkuun asti. Tosin sitten siitä seurasta pitää osata päästää irti ja häivyttää se keikan ajaks :D Tänään en ihan siinä onnistunut, mutta koska oon aina niin yberihana niin menihän se näinkin. Siinä on vaan se juttu että tykkään käydä yksin keikoilla koska en vaan kestä sitä jos keikan aikana pitää lähtee vessaan/hakee lisää juotavaa/puhua ne salaisuudet halki/whatever, mun pitää saada kuunnella keikka ihan omassa rauhassa ja jammailla siinä sitten :D Oon vähä erakko :D Et sorit sulle miekkonen jos olin omissa oloissa enkä jaksanu puhua keikan aikana koska mä vaan niin keskityn siihen keikkaan etten jaksa höpistä. (Niin ja sorit x 2 kun lähin ehkä törkeesti mutta aina ei vaan jaksa olla ystävällinen tai jotain sinnepäin... :D )

Mutta jos taas sitten siihen itse keikkaan. Mä en nyt ihan tarkasti muista niitä edellisiä keikkoja mutta jotenkin tuntui että Hanna on vaan tullut entistä ihanemmaksi :D Mieletön energia, mieletön bändi, mielettömät biisit, mieletön ääni, ... kaikki ihan mieletöntä :D Niin ja mielettömät KENGÄT! Mulle heti ne paljettikengät. Yritin taas palata tähän kenkakuvailuun mutta luultavasti epäonnistuin siinä :< Olisin vaan tahtonu kuvat niistä. Hanna on muuten ihan supertyylikäs  :) Aina tietenkin ollu mutta tänään jotenkin ihanasti säteili :)

Ehkä mä lopetan tän ylistysvirren (muttakun se vaan oli ihan loistokeikka!) Huominen väsy ei haittaa, tähän on hyvä nukahtaa (ei tosin tähän keittiön pöydälle...) mutta näihin tunnelmiin.

KIITOS Hanna & bändi! Ootte ihan mahtavia! <3 Puss&kram!