Kuvittelin et tää olis haikeempikin hetki. Mutta ei, liekö hyvä vai huono juttu, mutta nyt ei sitten enää tätä bändiä nää lavalla yhessä. En oo tainnutkaan olla ennen jollain keikalla jolloin jo tietää ettei tuu näkemään enää tätä. Kyllähän siis Maijaa ja bändiä varmaan vielä jossain nähdään ja kuullaan mutta ei yhdessä, paitsi huomenna ihan vikavika keikka Turussa. Kyl se Maija bändeineen vaan on osa Suomen musamaailmaa ja rokkia. Tuun ehkä joskus vielä kaipaamaan näitä keikkoja.

Miksi mä muuten oon taas unohtanut Maijan levyt? Kuka ne aina piilottaa jonnekin levyhyllyn taakse etten mä näkis niitä ja muistais kuinka mukaansatempaavia ne onkaan?! Sinänsä hienoa että on tällaisia ihania bändejä, jotka tavallaan on sydämessä vaikkei niitä hetkeen tai toiseen kuuntelekaan. Ja silti keikoilla on aina heti ihan messissä. Osa keikasta meni varmaan vähä samoissa fiiliksissä kuin viikko sitten oleva keikkakin. Esim. loppupuolella yks biisi meni varmaan jossain ihan ekstaasissa, koska en muistanut sillon että mikä se biisi on tai saatikka nytkään. Tai havahduin siinä jossain vaiheessa sitä biisiä että hetkonen, mikä tää biisi on :o

Noin kaksituntinen vetohan se oli ja kyllä tähän on hyvä lopettaa (jos siis pakko on lopettaa noitten toi keikkailu). Mä en muista millä se keikka alkoi enkä mä muista että mihin se loppui. Voiko kahen tunnin keikasta muistaakkaan biisijärjestystä ilman muistiinpanoja? Ei mun mielestä. Tulihan siellä niitä suosikkikappaleita kuten lottovoitto, väärin(!), liian kauan, kristiina.... En mä tiedä, ei mulla vissiin noista biiseistä oo pahemmin sanottavaa kun en niitä muistakaan.

Lavalla oli myös a cappella orkesteri Viisi jotka veti Maijan kanssa mä haluun naimisiin sekä sitten muutamassa muussa ne oli taustalla. Ihan kiva että oli tuotu kivaa erikoisuutta tähän vikaan keikkaan. Odotin ehkä vähän enemmän sitä erikoisuutta? Tai ei sillä, että jotain odotuksia olis ollu keikan suhteen, mutta jotain semmosta speciaalia olis ollu vielä enempi kiva kuunnella.

Mut äh, ei mulla oikein oo mitään sen kummempaa kerrottavaa tästä keikasta. Kuten jo sanoin, tuun varmaan vielä ikävöimaan jossain vaiheessa Maijan keikalle. Onneks on silti levyt <3 ja siksköhän mä kuvasin enemmän videopätkiäkin?! Voin sit fiilistellä niitä jos tulee ikävä.

Muttajoo, kuvia voisin yrittää jossain vaiheessa taas laittaa, koska tähän aikaa en jaksa kyllä purkaa kameraa. Näihin tunnelmiin <3