Mutta niin onnellinen <3 Mietin tossa täyskuun valossa kun pyöräilin kotiin että eihän siitä oo kuin about vuosi kun oon nähny viimeks tän bändin lavalla. Nimittäin Irina & the boys <3 Onko tää aikuisuuden merkki kun sä et enää juokse keikoilla? En haluu kasvaa aikuiseksi jos se on. Missä tää kesä meni? Miks mä en oo ollu Irinan keikoilla? Mitä mulle on tapahtumassa?! No oli mitä oli, mut aiiiivan liian pitkä aika. Alussa kun pääsi paikan päälle niin oli pientä jännitystä ilmassa. Porukkaa ei ollu paljon vielä kympin jälkeen ja totesin että oon ihan liian ajoissa täällä. No siinä sitten jonkun strangerin jutteliin aikani kuluksi siideriä lipitellen. Ja koska ei ollu paljon porukkaa, tai siis liikaa porukkaa vielä noihin aikoihin, niin aloin miettiä (ihan selkeesti liikaa aikaa keikalla:..) että mihis sitä menis tällä kertaa seisoskelemaan. Ja olikin muuten vaikea valinta. Oon yleensä tapojen orja ja vasemmalla puolella (ei oo yhtään Jukin vika ei...) mutta nyt halusin heittäytyä villiksi ja meninkin oikealle puolelle. Hurjaa. :D Muutamaa minuuttia ennen keikan aloitusta alkoikin olla pikkasen enemmän perhosia ilmassa ja voi että, ihana tunne :D Siitäkin sitten huomas etten oo ollu pitkään aikaan Irinaa kattomassa kun meni varmaan aina noin minuutti ennen kun mä edes tajusin mikä biisi on menossa. Siis mitä ihmettä ;< Ei näin saa tapahtua. En oo rehellisesti nyt hetkeen edes kuunnellut Irinaa niin voi olla että se johtui myös siitä (seliseli...). No eniweis, keikka alkoi liibalaaballa ja voi että, mun naama oli varmaan kuin Hangon keksi, oli meinaan sen verran ihana olotila. <3 Mulla ei oo kyllä pahemmin mitään hajuja että missä järjestyksessä mikäkin tuli koska sitä vaan leijui jossain tuhannen taivaissa. kipu kasvattaa tuli ainakin jossain vaiheessa ja siinäkin havahduin sitten taas jossain vaiheessa että "hei tää on tää biisi...". Ja en voi kuvitella että vastauksissakin oli vähän samaa vikaa. Oli muuten aika piristävä aloitus tolla liibiksellä. En edes muista oonko ennen kuullu sitä ekana biisinä.

Mietin pitkään että jätänkö kirjoittamisen aamulle vai alanko nyt vääntää ja koska en kuitenkaan saa heti unta niin samahan tässä tän muutaman sanasen vois kirjoittaa. Nyt keksin sitten vielä villimmän idean että hei teen tästä jatko-osan ja jatkan huomenna :D (toim.huom. mistä näitä muka hyviä ideoita tulee...)

No jokatapauksessa, koska edelleen se on aika sanaton fiilis (vaikkei uskois ku oon jo näinkin paljon kirjottanu) niin jatkan huomenna jos pystyn. Tai joskus. Hyvää yötä ja huomiseen, tähän on ainakin hyvä nukahtaa <3

->