On ihan normaalia mennä junalta suoraan baariin keikalle. Olin ihan varma että missaan muutamat ekat biisit - kiitos aikataulujen! Eikä tällä kertaa vr:n vaan ihan omien. No kauheella kiireellä säntäsin pressaan ja mitä, ei paljon ketään ihmisiä. Loppujen lopuks venasin sitten siellä about tunnin, tai pikkasen vajaa tunnin ennen kuin keikka alkoi. No en valita, parempihan tää oli näin kuin että jos se olisi alkanut sovittuna aikana. Eli siis ihanaisen Jonnan keikalla <3 Ei paljon väkeä, tai sanotaan että sopivasti tilaa tanssia ja hytkyä. Näistä keikoista sinänsä pitäis nauttia kun ei tönitä.

Tää saattaa olla aika lyhyestä virsi kaunis tyyppinen story tänään. Kuvat kertois enemmän jos jaksaisin vaan ne purkaa. Not ainakaan yöllä. Pitkästä aikaa oli niiiin upeeta, mahtavaa olla Jonnan keikalla. Aloin tossa miettiäkin että oliko tää mun toinen keikka Jonnalta levyn jälkeen? Ja ilmeisesti kyllä. Jos ei musamessuja lasketa mukaan. Niin ja se ekakin oli pressassa. Oon kohta joku kantis sinne.

Vois olla hyvä sellainen note to self että opettele käyttämään sitä kameraa jo. Mä rakastan tota kameraa <3. Ihana. Mä uskon että kuvat on ihan huippuja, tai ei ne nyt mitään huippulaatua ole tietenkään mutta -mulle- huippua ja verrattuna mun rakas ixus 50:seen. Ei sillä että vanhassa rakkaassa olis mitään vikaa mutta se sai jo jäädä eläkkeelle. Jepjep, mä kirjotan ihan kaikkea muuta mutten keikasta. Eli, asiaan! Levyn kaikki biisit luultavasti tuli eikä mitään ylimääräisiä. Eipä niissä sen enempää oikeestaan oo kerrottavaa. Jonna oli jotenkin hassu, välispiikit oli taas Jonnamaista "sekoilua" eli ei oikein mitään päätä tai häntää :D Ei siinä että niissä olis jotain vikaa. Bändissä oli jotain pikkumuutoksia tapahtunut. Risto oli edelleen rummuissa, onkohan se vakituisesti? Joku Mikko kitarassa ja bassossa oli joku tyyppi kans :D

Mutjoo, täytyy varmaan hiipiä unten maille koska ei tätä juttuakaan ole nyt niin paljon tai ainakaan mitään erityistä. Jooo, kuvat olis varmaan kivat mutta pitäis taas saada ittestä niskasta kiinni. Niin ja se kameran piuha sit jäi tänne kotiin niin en oo vielä ees purkanu Yön kuviakaan. Joku päivä yllätän ja teen kuvaoksennuksen.

Mutta näihin loistaviin tunnelmiin, ihanaa oli <3 Sanoinko mä jo sen?! :D Olis kiva jos se keikkaputki jatkuiskin näin mutta enpä tiedä... Tai no ehkä huomenissa palataan jo ;) Jos sitä keikaksi voi kutsua.