Nyt tulee blogihistorian tylsin kirjoitus, josta en edes tällä hetkellä tiedä mitä se pitää sisällään (muuta kuin että tylsää vuodatusta). Toisaalta jos osoitteenakin on vuodatus niin eikö silloin vois olettaa että täällä on aika paljon vuodatuksia?! Oli miten oli, luultavasti tää kirjoitus tulee poistumaan huomenna kuitenkin :D Eli varoitus tää on nyt yleismaailmallista löpinää jostakin: Oon miettiny viime aikoina jonkin verran blogia, en tiedä miksi, joku asia tähän kiehtoo mutta jollain tapaa tekis mieli poistaa koko homma. Ei sillä, keikkojen jälkeen mun on jonnekin päästävä purkamaan ajatukset mutta noin niinku muuten. Onko siinä mitään järkeä parin viikon tauoilla... tai pidemmilläkin. Olikohan se tekosyy että "levyarvosteluita..." eikä mulla oo ees mitään tulevia levyhankintoja koska oon niin rajoittunut näihin suokkaribändeihin. Oon oikeesti tosi rajoittunut musiikin suhteen vaikka kuvittelen että oon aika avoin kaikelle mutta believe it en oo. :D Tänään tosin mietin joko Suvi Teräsniskan tai Laura Närhen levyhankintaa mutta kiitos minimanin siellä ei ollut levyjä Siis mitä hittoa. Kiersin kuitenkin ainakin kahteen kertaan ne mahdolliset paikat. Oon nimittäin viime aikoina kuunnellu suomipoppia (kiitos tän asunnon koska en saa tänne muita kanavia kuulumaan!) ja sieltä on tullut pariinkiin otteeseen Suvia ja se on kuulostanut aika ostettavalta levyltä. Samoin Laura Närhi, mä oon aika in laaav jo niihin kahteen biisiin. Kuitenkin joku estää mua ostamasta näitä levyjä. Mikä?! Pettymys niihin vai mikä?! Sitä en osaa sanoa, ehkä se on se pankkitilin saldo kuitenkin.

Jepjep, tuli ajatuskatko.. varmaan merkki siitä että pitäis lopettaa tää turha kirjoitus. No minkäs teet kun ei pääse keikoille niin sitten tulee tällaista liibalaabaa. Älkää peljätkö, mitään päivänasuja täällä ei nähä (paitsi että oon varmaan ainakin kolme kertaa miettiny keikka-asujen kuvaamista kun oon ollu keikoilla). Aina se jostain syystä kuitenkin unohtuu kun tulee kotiin. Hyvä.

Oon kyl oikeesti yrittäny ettiä musiikkielämyksiä. Esim. sillon kun viimeks olin Pressassa niin kuulin siellä jonkun hyvän biisin niin yritin sitä sitten ettiä myöhemmin ja se ehkä paljastui sellaiseksi kuin Lady Antebellum ja se biisi oli need you more. Liittäisin tähän sen biisin tai videon jos osaisin mutta kun en osaa niin te osaatte kuitenkin käyttää googlea tai youtubea niin löydätte sen sieltä. Tosin mä en oo kyl ihan varma että oliko se biisi edes ton minkä kuulin.

Nyt loppui tää löpinä. Seuraavaks ehkä jotain järkevää tai sitten ei... Luultavasti seuraava keikka on joulukuun alussa.