Kiitos Jonna! <3 Mahtavaa! Tykkäsin kyllä niin superilla keikasta! Ja nyt toi kyseinen biisi jäi soimaan mun päähän, mut ei se oikeastaan edes haittaa :D Tätä oli oikeasti odotettu niiiiiin paljon! Mulla on nyt vähän sanat hukassa, koska jokaisen sanan edessä on varmaan sellai kymmenen minsan pyhä hiljaisuus kun mietin että mitä kirjoitan. No ainakin joka lauseen edessä.

Toivottavasti Jonna alkais nyt tehdä enemmän keikkoja niin pääsis oikein kunnolla vauhtiin näittenkin kanssa. Nyt olis tähän hyvä laittaa ne kuvat, niin kuvat kertois taas enemmän kuin tuhat sanaa. Mutta...same old story. Oli oikeasti tosi ihana keikkatäyteinen viikonloppu ja varsinkin tää täniltainen oli jotain niin parasta ettei tosikaan. Jonna esiintyi Pressassa, joka nyt sattumoisin ei oo mun favoritti, mutta nyt siellä oli kuitenkin sen verran väljää, että välttyi pahemmin tönimisiltä yms. Yleisössä oli muuten ihanainen Erinkin <3 Sekä Risto Asikainen ainakin. Jäin miettiin että olikohan Hannakin siellä, kun Hannan bändin rumpali (Risto) oli lainassa Jonnalla. Mun mielestä kaikki nää levyn biisit tuli eikä yhtään enempää, mitään coverii tms. Tää on aina tätä kun on vaan yks levy niin sitten keikka on se vajaa tunti tai just ja just tunti. Olis meinaan voinu enempi kyl kuunnella. Mä tosin tunsin ulkopuoliseks pikkasen tuolla paikassa... Ensinnäkin tuntui että kaikki oli tälläytyneitä ja just tietenkin silloin kun mulla on menossa farkkuviikonloppu. No ihme että se puoltoistatuntinen meni sitten niinkin nopeesti kuin meni. Kannattaa joo olla hyvissä ajoin niin saa kehitellä kaikkea kivaa oheistekemistä... Kuten esim. biisin sanojen kirjoittaminen kännykkään. No ku siellä oli tuli yks biisi joka kuulosti hyvältä niin pakko oli kirjoittaa sitä ylös jos onnistuis sen löytää jostain. Nojoo, taas yleistä blablablaata enempi ku keikasta. Oliskohan aika mennä jo nukkumaan? Varmaan.

Mutta kivaa oli ja ihana vkl takana <3 On tää keikka-addiktin elämä vaan niin ihanaa <3