Ajattelin nyt tulla lisäämään muutaman kuvan eiliseltä. Joskaan ne ei ole kovin hyviä, ja niitä oli muuten 99. Hui kamala, joku on vissiin vähä innostunut kuvaamaan tai sitten mulla on vakava pakkomielle ;< Niin ja todellisuudessa mä haen tällä lisäaikaa ettei vaan tarvis lukea tai tehdä huomisia läksyjä.

Jestas, että mä oon niin hyvä kuvaamaan näitä ryhmäkuvia. Kukaan ei ole kokonainen. On muutenkin niin kiva ottaa sellaisia kuvia joissa puolet päästä tai vartalosta on pois ;< Hyvä minä. Mutta siinä nyt kutakuinkin bändiäkin eikä vaan pelkkää Jonnaa. Niin ja Eppu Kosonen joka oli koskettimissa ja vähän muissakin puuttuu tästä.

Toi kaide vaan on niin ihana. Not.

Jonnalla ihana keskittynyt ilme. No niin, siinä ne, koska haluan säästää ihmiset huonoilta kuvilta niin en viiti laittaa enempää. Niin ja biisit tulivat tässä järjestyksessä:

- sä et oo sä - vääränpäässä - taasko se alkaa - maa liikkuu - katso mua - kotimatka - sellainen aamu - niinkuin mä - se oli eilen se - sara eeva ja anna - taisin kulkea taksilla - ja encorena oli lasken kymmeneen.

Niin ja otsikkoon viitaten niin oli kyllä toooooodella paras keikka. Tossa vähän aikaa sitten kuuntelin levyä ja tuli vaan niin mieleen keikka. Aloin sitten myös kuunnella toisen bändin livelevyä, koska olin vaan niin fiiliksissä. Harmi vaan että nyt onkin sitten muutaman viikon tauko. Just kun pääs vauhtiin. Mut ihana keikkojentäyteinen viikonloppu <3