No ei tässä nyt mitään pitkää keikkataukoa ollutkaan. Joku oli vähän unohtanut tän koko keikan :D Sanotaan nyt vaikka näin että jos mulla ei olisi ollut lippua ostettuna niin tuskin olisin puolikipeenä lähtenyt. Mutta koska rahaa ei saa mennä hukkaan ja olihan noi tähkäpäät kerran nähtävä ennen niitten suurta taukoa niin olihan se otettava askel kohti Circusta. Enpä muuten ollutkaan aiemmin käynyt siellä ja no... kyllähän se Lauri Tähkän kokoiselle bändille oli ihan hyvä paikka esiintyä. Ja pikkasen mietin etukäteen että mennäänköhän siellä eteenpäin vaikka väkisin taktiikalla kun on kuitenkin Tähkä kyseessä. No, täytyy kyllä vissiin nostaa hattua yleisölle, ei ainuttakaan järjestyshäiriötä. Josko sitä tilaa oli sitten tarpeeksi ja josko se yleisö oli pikkasen vanhempaa (tosin se ei takaa kyllä vielä mitään hyväkäytöksisyyttä... ) tai sitten ihmiset on vaan jo oppinu, hyvä ihmiset! No itse keikkaan....

Nautin kyllä niin paljon kuin nyt pystyin tässä olotilassa (itseasiassa sitä kipeyttä ei kyllä huomannut keikalla...) ja no olihan se hyvä keikka, mutta mun mielestä se ei yltänyt esim. Tavastioiden tasolle. En tiedä johtuiko paikasta vai mistä. Mulla on yleensä tällainen kerran vuodessa Tähkän keikalle -syndrooma ettei mulla kyllä ehkä oo  noita vertailukohteitakaan kauheesti. Niin ja keikka alkoi pauhaavalla sydämellä <3 mun lempparibiisi mutta en mä sitä olis ehkä toivonut aloitukseksi, jos saa reklamoida. Siitä lähtee enemmän virtaa kun se tulee jossain siellä muualla kuin alussa. Niin ja keikka loppui kylkeen kyhnöttämiseen. Sekin lempparibiisi <3 No olipahan ainakin hyvät aloitukset ja lopetukset. Tästä tulee nyt tekstihirviö, koska en jaksa (ylläri) purkaa kuvia nyt ja ei niissä varmaän mitään kelpo-otoksia olekaan. Mä haluun kunnon kameran! Silti kyllä ei kaduttanut että lähti keikalle, on ne vaan niin hyviä. Ja multa kuitenkin aika hyvä suoritus kun ottaa huomioon että mä oon inhonnut alkuaikoina ko. bändiä. Nyt sitten jo ravaan keikoilla.

Mutta joo, en mä ehkä jaksa jaaritella nyt sen koommin, kivvaa oli ja nyt sitten se pikkasen pidempi keikkatauko, ellen nyt taas oo unohtanut jotain tulevaa keikkaa ;< Kyl tos joulukuussa olis vielä pari ihan muksaa keikkaa, jos nyt kaikki menee niin kuin on suunnitellut. Ehkä tässä vois jotain levyarvosteluita heittää, mutta mitään en lupaa, ja nyt ei ole mitään uusia levyjäkään oikein ja en tiedä onko mitään järkeä kirjoitella jostain vähä vanhemmista... guud nait!