Jep, uutta valaistumista pukkaa. Löysin eilen tällaisen bändin kun 30 Seconds To Mars (tiedetään olen myöhäisherännäinen). Mun mielestä oikein sopivaa musaa tenttivitutukseen ja siihen että pitäis lukea toiseen tenttiin mutta miksi kaikki muu kivempaa?

No kuitenkin, oon mä tästä bändistä kuullu aiemminkin, mutta nyt jostain syystä pysähdyin kuuntelemaan. Siis tää bändi on varmaan aiemmin mennyt silleen toisesta korvasta sisään ja ulos enkä oo uhrannu ajatustakaan saatikka sen tarkemmin kuunnellu. Jotenkin tämmöiset bändit ei pahemmin mua hetkauta, tai ainakaan oo radiokuuntelulla hetkauttanut., musiikki jotain turhan viivamaista ja sanoista ei saa selvää kun se laulaja huutaa ;< No ehkä mulla oli siinä tenttivtutuksessa aikaa pysähtyä miettimään ja laitoin tätä soimaan ja mun mielestä tää on oikein mukavaa musaa. Välillä pitää päästä huudattamaan musaa ja päästää tunteet irti.

Mulle tulee tost Jared Letosta vaan mieleen se ysikytluvun sarja my so called life joka oli muuten oikeesti huippu! Vaikea kuvitella sitä laulajana. Levy on nyt kuunneltu ehkä kertaalleen ja mä uskon että tätä tulee kuunneltua pikkasen enempikin, vähän vaihtelua noihin naislaulajiin. Enempi saatan kirjotella levystä myöhemmin...

Mutta tenttiin lukemiseen pitäis kutsua NYT muuten oon closer to the edge maanantaina!