Ja toi sydän on sitten tarkoitettu Yölle, ei Vaasalle tai vaasalaisille :D Mulla olis taas sananen sanottavana keikkakäyttäytymisestä, mutta koska mä en halua että mä valitan vaan aina näistä keikoista niin pidän ehkä mölyni mahassa :D Toisaalta nyt on taas yks askel lähempänä sitä keikkaetiketin julkaisua... ;) Sen vaan sanon että luulin että Pressa tai Tulisuudelma on pahimpia paikkoja, no sanoisin että Amarillo/Rewell Center veti kyllä nyt pohjat!

No niin ja sitten asiaan, jos sitä nyt ees on. Vähänkö oli pikkasen jännitystä ilmassa kun ei yhtään tiennyt että millainen paikka se on. Paikallaolijat sai varmaan hyvät naurut kun saavuin niin aloin tietenkin ettiä sitä lavaa ja siinä pari kiekkaa kun olin tehny ni olin varmaan ihan hätääkärsivän näköinen "missä on lava" :D Enpä nyt sanoisi että olis mitenkään paras paikka. Kauppakeskuksessa, ja nyt mä ymmärrän kun keikkakalenterissa oli paikkana rewell center. Ja voi elämä, mä olin taas eturivissä. :D Oikeesti tää alkaa olla jo paha tapa. Keikka oli kyllä ihan mahtava pitkästä aikaa ja joka sekunnista nautin. Ne eräät keikkaidiootit (terkkuja vaan jos tunnistatte...!) ei sinänsä häirinny koska otin tehtäväkseni nauttia enkä häiriintyä. Ja hyvin selvisin :D Ei taida olla edes pahemmin mustelmia, haha! Keikan herkkuja, oon unohtanut deadlineihanuuden ihan kokonaan <3 True love! Sorry naapurit, mä ehkä vielä kuuntelen tätä semmoset parikymmentä kertaa. Pakko. En saa tarpeeks siitä. No niin, siis ne herkut, rumpalin kanssa oleva silmäpeli :D Haha. On siinä eturivissä hyvätkin puolet ;) Nyt tähän sit vois jatkaa sitä listaa Jukin kuvilla ;) Mun on ihan pakko kyllä päästä joulukuun niille kahdellekin keikalle. Ihan must! Tässä taas yks lempparibändeistä. <3 Ne ei unohdu vaikka niitä ei hetkeen kuuntele, mutta niiden ihanuuden muistaa, kun pääsee keikalle! Nyt muuten en kauheesti häiriintynyt niistä mun inhokkibiiseistä. Tai sit vaan keskityin siitä kaiteesta pitämiseen :D Hah.

Ps. Vaasassa on ilmeisesti käsite imagoportsarit. Aluks olin jo että jess, kolme portsaria tulee tänne lavan eteen. No lohtu oli kyl aika pieni, kun ne vaan tuijotti oli imagopokeina. Mun käsittääkseni pitäis vissiin tehä töitäkin eikä ihan noin kauheesti nauttia siitä keikasta :D

Pps: Miksei tentissä vois kysellä vaikka Yön biisien sanoja?! Voinko silti kirjoittaa niitä vaikkei kysytä?

Nyt heipat!