Nyt on kyllä oikeesti aika sanomaton olo. Onnellinen, mutta hiljainen. En tiiä, tuleeko tästä nyt yhtään mitään, koska ensinnäkin mä kirjotin tätä osoitettakin jo varmaan kymmenen kertaa ennen kun siis ees pääsin vuodatuksen sivuille ;< Sit jotenkin tuntuu että sormet lyö tyhjää ja jos ei tyhjää niin ainakin vääriä näppäimiä. Saattaa olla enterin yläpuolella oleva nappi aika kovassa käytössä nyt ;< Oikeestaan mun piti laittaa otsikoks aikuisten teinihelvetti, mut en sit viitiny. No siellä kuitenkin olin eli ah niin ihanassa Pressassa. Muuten se paikka mun mielestä on jopa ihan ok, mutta mä en tiedä että mitä niille ihmisille aina käy siellä. Siis porukka on ihan kreisiä ja sekoa. Onkohan Pressan alkoholijuomissa jotain ihme lientä?! Oho, en vieläkään kertonut että millä keikalla olin. No Jennin! Ei ollut oikein odotuksia, muuta kun pahinta pelkäsi ton paikan suhteen ja se riivatun odotusaika oli aika pitkä, mut yllärinopeesti sekin sitten meni loppujen lopuks. Pitäisköhän alkaa tehdä näistä keikkaraporteista kaksiosaisia?! Eka osa olis tällainen turhaosa ja se kakkososa olis sitten se fiksumpi. Noooh, toivossa on hyvä elää.

No niinku mä sanoin niin ei oikein ole mitään sanottavaa. Siis jollain tapaa aika huippukeikka, itte vaan oli aika silmät selässäkin, kun ei ikinä tiiä mitä se kreisi yleisö keksii. Lattia oli muuten taas ihan kivannäköinen. Sirpaleita... Hei siitähän ne varmaan on keksinyt sen onnen yön jota ne mainostaa :D (Sirpaleet tuottaa onnea!) Haha. Jenni oli kyllä aika villi ja levoton. Heitti aika kivaa läppää, mm. pukeutumisvinkkejä ja meni jonkun mustan kaavun alla jossain vaiheessa :D Niin ja voi käääk, olin eturivissä. Toisaalta se oli aika turvallinen paikka. Ja siinäkin sai olla silti varuillaan. Niin siis eturivissä ja reunassa. Ei mua sinne keskelle sais. Yks mikä tuli taas mieleen, että josko pitäis taas se keikkaetiketti julkaista, koska no... yks sana: Pressa. Ai niin, biisilistassa luki halvalla mutta sitä ei sitten tullut. Pöh. No, nyt lopetan tän jaarittelun ja laitan (ehkä!) jotain kuvia keikasta.. joskus. Jos niistä tuli edes hyviä.

Ps: oon vissiin aika hyvä paskanpuhuja kun näin paljon sain liibalaabaa enkä ees mitään järkevää sanottavaa keikasta. Noh, välillä näin ja jos ne kuvat kertois enemmän.

Edit: Seuraa biisilistaa: Aika levynmukaisessa järjestyksessä mentiin (ainakin aluks) koti, seili, duran,eikö kukaan voi meitä pelastaa, mustaa kahvia, toinen, missä muruseni on, nettiin, ihmisten edessä, en halua kuolla tänä yönä, minä ja hän, malja.

Niin ja biisilistassa oli sitten lopuksi se halvalla, mutta sitä ei koskaan tullut. Höh. Note to self: älä mene eturiviin jos et halua nähdä biisilistaa. On pirun vaikeata olla kurkkimatta sitä biisilistaa eikä se sitten ole yhtään kivaa kun tiedät mitä biisejä tulee. Haluaisin laittaa noita kuvia, mutta siinä on vaan pienimuotoinen probleemos, meinaan kuvat on yli megasia ja vuodatukseen en niitä sen kokoisina voi laittaa koska se ei hyväksy niitä? Ja kyllä en osaa muokata niitä. (vink vink, neuvoja otetaan vastaan kuinka yksinkertaisesti ja helposti pienennetään kuvia)