Tää viikko on niin loistava keikkojen suhteen ja vko alkoi Erinillä. Art goes kapakka juttuja Elitessä ja ihanainen Erin <3 Tätä tytsyä ei oo nähty varmaan kolmeen vuoteen lavalla, ja niitä sadanvuoden takaisia keikkojakin mä missasin joten tää oli ihan must see listalla. No sinnehän sitä sitten mentiin. Ihan uus paikka toi Elite ja uskalsin mennä sisäänkin, jei! Ei tosin mitään parhaimpia keikkapaikkoja, pieni ku mikäkin baari, ruokailutila oli kyllä suhteellisen iso. Mutta sehän ei fiilistä haittaa, olin ihan joka sekunti fiilareissa kun pitkästä aikaa kuuli Eriniä. Musiikillisesti Erinin musa (tähän asti) on pikkasen eronnut omastani. Nyt ihan innolla kyllä odottaa sitä soololevyä, mulle tuli yllärinä, että se on luultavasti suomenkielinen levy. Ei mitään käryä, mitä biisejä tuli, mutta todella hyviltä ne kuulosti. :) Pari coveriakin tuli, yllättäen Jolene. Siis on niin Erinbiisi kun olla ja voi. Mulle tulee aina tosta biisistä mieleen Erin.

Kuvia ei tullut otettua sitten yhtäkään, koska olin vähän sellaisessa paikkaa, ettei sieltä olis saanu, ja senpä takia keskityin kuuntelemiseen ja katselemiseen.

Niin ja tänäänhän olis ollu toistakin ihanaa tiedossa, mutta kun mä en jotenkin osaa yhdistää kahta keikkaa samalle illalle, siinä menee jotenkin fiilikset sekaisin :D tai  jotain sinnepäin, niin tulin sitten suoraan kotiin, vaikka Kallion Rytmissä olis ollu Hannaa tiedossa. Ja näin jälkikäteen tyhmästi tein, totta hitossa sinnekin olis pitäny mennä. Noh, ei voi mittään, mutta mä uskon, että Hannallekin tulee keikkoja uuden levyn myötä.

Mut ihanaa kun on jotain odotettavaa! Loppuviikolla on kans kaks tajunnanräjäyttävää keikkaa että oksat pois. Voi pojat, se on menoa sit! Ihanaa! Sit varmaan taas hiljenee joten nyt pitää nauttia täysillä ja enemmänkin.