Nonni, mistäs sitä aloittais? Alusta kait.

Jostain mä näin että hei, Rockissa on Hanna ja Jonna ja joku all stars ilta ja jotkut 9 vee bileet. Siitä se sit lähti ja mieleen tuli että tonne mä menen. Tällöin oli aikaa vielä about viikko, no onneks sitten eräänä tylsänä hetkenä töissä menin käymään Hannan sivuilla ja joku innokas oli laittanut lisätietoa tästä. Rohkeana typynä sitten hain kutsun Rocksin terassilta ja ilmoittauduin messiin. Jotenkin ajattelin että kun niitä nimiä oli muitakin että saattaapi olla tylsää, kun paria ihanaa neitoa menee katsomaan.

Kun ilta lähestyi, vaatteet valmiiks, kasvot kuntoon ja menoksi. Mikonkadulle saavuttua oli jono aika melkoinen ja silloin mielessä kyllä kävi, että ei, en mahdu tänä iltana kyllä sisälle. Mutta sisukas kun olen, niin pakkohan se oli yrittää. Jono meni nopeasti ja kyllähän sitä sisään pääsi. Siellä oli ilmapalloilla koristeltu paikka ja pilsnereitä jäävadeissa. Siis minä ekaa kertaa jossain sisäpiiribileissä. No eihän sitä nyt voi tietää, onko ilmaista, ja miten siellä ollaan. Rocks on tuttu paikkana, mutta jotenkin aluksi tuntui orvolta olo. Niin orvolta, että tempasin yhen kaljan käteen ja join sitä "no kun ilmaseks saa".  Pienen sherlockholmestyön jälkeen kävi ilmi, että saahan täällä hemmetti muutakin ilmaiseksi kuin kaljaa. Kalja jäi siihen ja siideri käteen. Hieman odotus tuntui tylsältä, mutta oli se sen arvoista. Mä luulin, että oon ihan tylsyyksissään kaikkien muiden keikkojen ajan kuin näiden kahden naisen: blondin ja bruneten.

Ekana tuli lavalle Bryn Jones bändeineen ja veti pari biisiä ja sitten Maya Paakkari parilla biisillä. Olin sen verran luntannu biisilistaa, että tiesin, mitä missäkin kohtaa tapahtuu. Sitten seurasi odotettu moment. Ihanainen Jonna piiiiiiitkästä aikaa saapui lavalle. Ja niin hehkeänä ja ihanana! Tää keikka kyl varmisti sen, että tää nainen on yks mun lemppareista. Tätä on odotettu niiiin pitkään että olin ihan seitsemännessä taivaassa koko ajan! Jonnan jälkeen tuli joku Tipe Johnsson ja Ville Tuomi ja peräti nekin kuulosti ihan mahtavilta. Viereisen tytön moshauksen aikana pikkasen ehkä pelotti, mutta hyvin selvisin! Ja sitten toinen odotettu artisti, brunette Hanna! <3 Laaaav Hannallekin. Hannaa on kans niinku ehkä ihan pikkasen kaipailtu keikoille <3 Loistavat vedot kummaltakin ja oon ihan varma että siellä ne vielä laulaa jotain speciaaliakin. Lähin siis heti Hannan vikan vedon jälkeen pois, koska huominen työpäivä. Mutta ei edes haittaa, vaikka vielä jotain speciaalia tulis, koska mulle tää ilta oli ihan huippu, mahtava, super, laavlaavlaav <3

Ai niin, ajattelin, että kai mun tästä lähtien on kirjoitettava parikin erä keikkaraporttia. No, koska mä haluan heti keikan jälkeen tuoda mun ajatukset ilmi ja kaks, aina ihan heti sitä ei tajua laittaa kaikkea + kuvat niin sitten tulis toinen postaus perään.

ps: mun on varmaan ihan pakko kohta alkaa käymään huonoillakin keikoilla, koska en kestä kun nää keikkaraportit on vaan tällaisia hypetyksiä ja mahtavaa, superii juttuja. Mut ku koska siltä vaan nyt tuntuu. Oli vaan ihan huippua nähdä Jonna ja Hanna lavalla, kun niitä ei oo varmaan nähnyt pariin vuoteen. <3