No niin tulihan sitä tällekin viikolle edes yks keikka, nimittäin (jopa Hesarissakin suositeltiin eilisillalle) Anna Abreu On the rocks. Kesäkuisen Cityn baarifestareiden jälkeen tää oli ihan must tsekattava. Annalla piti olla jo Rocksissa keikka huhtikuussa ja luojan kiitos se siirtyi heinäkuulle, koska se huhtikuu ei olis millään käyny mulle  Sateiselta näytti kun lähin kotoa, mutta uhmaten lähin pyörällä ja olin ihan varma, että kastun paluumatkalla, sen verran luvattiin meinaan ukkostakin. No sen verran aikasessa olin, ettei alakertaa ollu edes vielä avattu, ja täytyi jäädä hetkeks notkumaan terassille. Ai niin kun saavuin paikalle, niin siinähän se ihanainen Anna tuli vastaan. Pientä odotusaikaa oli, kun ennen yheksää olin jo paikalla (kiitos Hesarin jossa luki että keikka 21.30!) ja keikka tais alkaa vähän kymmenen jälkeen. Mutta on se aina parempi olla ajoissa kuin myöhässä.

No vihdoin se alku koitti ja huh, mitä menoa! Siis ihan loistavaa! En olis ehkä ihan itestänikään uskonu että oon sitten ihan noin fiiliksissä tokalla Annan keikalla, mutta jotenkin se meno lavalla tartutti ihan saman menon yleisöön tai ainakin muhun. Annalla oli alussa korkeat, punaiset piikkarit, joista sitten luopui parin biisin jälkeen, koska niissä ei pystynyt kuulemma sheikkaamaan ja tanssimaan.  Sitten se heiluikin lavalla paljan jaloin. En olis kyl uskonu, että niin pienestä mimmistä lähtee noinkin energinen show ja keikka. Mut ihan huippua! (note to self: miks nää mun kaikki keikkaraportit on aina tällaisia että loistavaa, huippua...?) Pitäisköhän mun mennä välillä sellaselle keikalle mistä en pitäis pätkääkään ;<

Ai niin, ihan huippua oli että Anna lauloi contigo corazonin. <3 Siitä ihana erityiskiitos Annalle. On meinaan mun suosikkibiisi (ylläri!) Tuntuu että muut ei oikein fiilistelly tota biisiä, mutta mulle se oli ehkä keikan herkku.

Miten mä fiilistelen nyt näitä biisejä radiostakin ihan täysillä?! Nyt tahtois Tähkän keikallekin kun se soi radiosta. Tässähän tää tosin menee kivasti tää perjantai, on se vaan niin ihanaa kun keikoista saa energiaa näin paljon että ei se väsymys edes haittaa tänään. Rockskin taitaa tosin olla aikaistanu pikkasen keikka-aikoja, koska yleensähän siellä on alkanu yhentoista pintaan. Niin ja en muuten sitten kastunut edes paluumatkalla.

(note to self, oonkohan mä jo liian fiiliksissä kun popitan ihan innoissani Leevien vakosamettihousuista miestäkin ;< )

Toivottavasti tää filistely poistais eilisen aiheuttaman murheen lauantaisesta keikasta. Piti meinaan mennä Indican keikalle Tavastialle, mutta keikka peruuntunut ja se kyl harmittaa, koska oli sitä odotettu ja tytsyillä ei kauheesti oo Suomessa keikkoja. No ei voi tietty mitään sairastapauksille mutta silti se vaan harmittaa.

Ps. Mun ei ehkä pitäis kirjoittaa näitä raportteja töissä, koska tulee kirjotettua ihan kaikkea turhaakin turhempaa tietoa keikalta... Se loppui nyt. Laitan ehkä kotona keikalta jotain kuvia, toivottavasti ne onnistui.