51. Oon voittanut muutamia cd:itä eri kilpailuista mm. Van Halenin ja Donna Lewisin.

52. Niin ja kerran voitin Suosikista vai oliko se MeKaks –lehdestä Spice Girls paketin, jossa on Girl Power t-paita ja wannabesinkku ja meikkipussi.

53. Mulla on muuten maailman surkein lauluääni ja siksi en laula karaokee ikinä, en ikinä, vaikka olisin kuinka kännissä tahansa.

54. …Tosin laulettiin kerran (ennen tota päätöstä) kaverin kanssa Kirsi Rannon Margarita, eikä me ees osattu sitä, se oli ihan hirveen noloa! Suunnattiin heti sieltä paikasta pois kun biisi loppu!

55. Mun suosikki-iskelmäartistit on Kirsi Ranto, Paula Koivuniemi, Kaija Koo ja Anna Eriksson. Jos noi nyt voi iskelmäks luetella.

56. Mut kyl mä tykkään rockimmasta ja hevimmästä musastakin. Esim. Saratoga on ehkä eniten hevin levy.

57. Kieltämättä se riippuu vähän fiiliksestä mitä kuuntelee. Jossain vaiheessa oli tapana että jos masensi niin kuunteli jotain ranteet auki musaa, kuten esim. joku The 69 eyes. Mut ehkä se oli sitä teini-ikää.

58. Nightwish on kans tosi hyvä ja omistan niitten levyjä aika paljon.

59. Tykkään sekä Tarja-aikaisesta Nightwishistä että Anette-aikaisestakin, enkä osaa sanoa kumpi parempi. Molemmat hyviä.

60. Mulla on muuten Tarja Turusen levyjäkin ja sekin on ihan jees.

 

61. Viimeisen kuukauden aikana oon kuunnellu vain Jenniä, Maijaa, Indicaa enkuksi, ja Poets of the fallia.

62. Ei toi vanhempi POTF iske muhun vielä, tykkään paljon enemmän tosta uusimmasta levystä. Se on aika hot! Uskon, että sitä tulee kuunneltua aika hyvin lähitulevaisuudessakin.

63. Radiokanavat, joita kuuntelen, on NRJ, Voice ja Suomipop. Yleensä Voice, mut viime aikoina on radion kuuntelu ollu kyllä aika vähäistä.

64. Musta olis aika ihanaa keikkailla jossain ulkomailla esim. Sunrise Avenuen perässä Keski-Euroopassa. Paitsi että mä en varmaan kestäis niitä saksalaisia, kirkuvia faneja. Olis vaan aikaa ja rahaa niin ihan hyvin voisin lähtee keikkaileen ulkomaille. Olis niin siistii!

65. Nyt muistui taas mieleen yks nolo muisto, mulla on ollu Down Lown cd, se on jotain semmosta hiphoppii. Mun piti ostaa se levy Johnny B:n takia, koska musta se biisi oli ihan huippu.

66. Tosi myöhemmin tajusin, että Yökin on tehnyt Johnny b:stä suomennoksen.

67. Oon tehnyt kesäbiisikokoelman, ja siltä levyltä löytyy mm. Maija Vilkkumaan kesä, Pmmp:n rusketusraidat, Las Ketchupin Asereje, Alexian summer is crazy, Paradision bailando ja Nylonbeatin seksi vie ja taksi tuo, koska mun mielestä nää biisit on vaan sellasia todellisia kesäbiisejä.

68. Mun Spice Girls –suosikki oli Geri ja Melanie C.

69. Mulla on noitten kahden soololevyjä ja määrittelen ne sillä perusteella SG-suosikeiksi.

70. Oon aika hillitön Enrique Iglesias ja Juanes –fani.

71. Mut ei se kyllä oo yllättävää, koska ne molemmat laulaa espanjaksi ja yleensä se vetää pisteet ;)

72. Enriquen keikka oli aika mahtava ja olin aika fiiliksissä kun oltiin siellä.

73. Kaveri sanoi, että ihan kun Enrique olis ollu kännissä siellä keikalla, mutta mä en usko siihen, koska a) se kännissäolo oli saanut lehdistössä enemmän huomiota ja lööpit olis kirkunut sitä b) jos se olis ollu kännissä niin se ei olis liikkunu niin vikkelään ja c) yhestä vodkasnapsista ei tule känniin, tai mitä ikinä ne joikin siellä lavalla.

74. Mun lempparikeikkapaikkoja on varmaan On the rocks ja Tavastia. Ne vaan on jotenkin niin rock ja hyviä.

75. Kukaan ei varmaan oo ikinä kuullut sellaisesta bändistä kuin Chorale, mut musta se on just sellasta kivaa poppia, dancepoppia, mitä lie ikinä nyt onkaan. Ihastuin siihen ”jätin yksin” biisiin ja ”univiidakkoon”.

76. Mun nuoruuden (vai lapsuuden?) rakkaus on Ace of base. Sain sen ekan levyn (happy nation) c-kasettina ja siitä lähtien oon hankkinu vissiin kaikki Ace of basen levyt.

77. Mutta nyt mun Ace of base –rakkaus on viilentynyt, en mä niitä levyjä oo kauheesti kuunnellut. Aina joskus jos tekee mieli fiilistellä ysärifiiliksiä.

78. Niin ja toinen ysärilemppari on Mr.President. Mulla on niitten kaikki levyt!

79. Mut hei kuka voi vastustaa coco jamboota? Ihan selvästi kesäbiisi. Kiva rallatus.

80. Unohdin tuolta mun lemppari-iskelmäartisteista Heidi Kyrön.

 

81. Oon lähettänyt sille joskus nimmaripyynnön tms ja sain takaisin sen nimmarikortin nimmarilla.

82. Mut hei oikeesti Heidillä on hyviä biisejä. Nyt tekis mieli kuunnella niitä.

83. Tulin kerran risteilyltä ja kuuntelin varmaan miljoona kertaa minä ja alex biisiä (Heidiltä). No you know what I mean. ;) Mut se on kyl oikeesti hyvä biisi.

84. Janitalle lähetin kans joskus pienenä kirjeen ja sain siltäkin nimmarikortin nimmarilla.

85. Mut Janita ei kyl koskaan oo sellainen mun suosikkiartisti. Ei mulla ole edes sen levyjä. Sen musa ei vaan ole iskenyt.

86. Oikeestaan mun lempparibiisit vaihtuu tietyn välein ja niitä on varmaan miljoona.

87. Lemppariuteen vaikuttaa sanat, melodia, esittäjä ja varmaan miljoona muuta asiaa.

88. Mikä nyt sit ikinä kolahtaakin niin jostain vaan aina tulee lempparibiisit.

89. Katariina Hännisen ei kenenkään oli yhessä vaiheessa ihan ehdoton lemppari. Samoin kuin Maija Vilkkumaan mun elämä. Sturm und drangin indian myös.

90. Tykkään myös venäjänkielisistä bändeistä/artisteista, jotka laulaa siis venäjäksi, vaikken sanaakaan ymmärrä siitä. Kuten esim. Tatun musiikista pidän tosi paljon.

90. Tykkään myös venäjänkielisistä bändeistä/artisteista, jotka laulaa siis venäjäksi, vaikken sanaakaan ymmärrä siitä. Kuten esim. Tatun musiikista pidän tosi paljon.

91. Mun eka poikabändi-ihastus oli Worlds Apart. Musta se vaan oli jotenkin sexyä kun ne lauloi/laulaa eri kielellä, sillon vielä tykkäsin ranskankielestä. En vaan tienny espanjan kielestä mitään sillon :P Ja ne tyypit oli musta ihan sairaanhyvännäköisiä. Nam :P

92. En oikein ikinä digannu mitään Take Thattia tai East 17:a. Kyllä ne ihan okei on ja pystyn kuuntelemaan, mutta en kiljuis niitten keikalla ;)

93. New kids on the block ei myöskään aiheuttanut mussa mitään hysteriaa. Nekin oli ihan okei, ja se Jonathan oli mun suosikki.

94. PMMP on parantunut mun silmissä ihan älyttömästi. En ekan levyn aikoihin tykännyt niistä pahemmin, en tosin inhonnutkaan, mutta nyt tää Veden Varaan on kyllä ihan älyttömän hyvä levy ja ne keikat, ihan mahtavia, ei oo niitten vertaisia kyllä mikään muu.

95. Tiktak on musta kans tosi hyvä, vaikkei niitten keikalle enää pääse, mikä on sinänsä harmi. Se ei oo siis mikään pikkutyttöjen bändi, vaan varsinkin viimeisimmät levyt on ihan huippuja.

96. Tiktakista tuli mieleen, että se niitten biisi samantekevää oli kans yhessä vaiheessa mun ehdoton lemppari. Näissä ehdottomissa lemppareissa siis matchaa vaan kaikki. Musa, sanat, melodia ym <3

97. Mä en tiedä mikä on mun seuraava keikka. Tai ehkä tiedän, mutta nyt on sellai fiilis, ettei sinne välttämättä lähtis, jollain tapaa tahtois, mutta tuntuu, ettei haittais, vaikka jäis välistä.

98. Oon aika mestari biisien väärien kuulemisessa. En ees halua ajatella mitä kaikkea oon kuullu mistäkin.

99. Mulla on tietynlainen pakkomielle kuvata keikoilla. Oon kyllä jonkin verran päässy eroon siitä. Ihan ekoilla keikoilla mulla oli varmaan aina kamerassa noin 100-200 kuvaa keikalta. Nyt on ehkä joku 50-100, joskus vähemmän ja satakin on aika yläkanttiin.

100. Oikeastaan tajusin tän faktaluettelon aikana ettei se musamaku nyt niin laaja periaatteessa ookkaan :D Haha. Kyllähän mä siis pystyn kuunteleen aika paljon kaikkea, mut suosikit taitaa ajoittua pop-rock-espanja –kategoriaan.

 

Nonni, siinä ne nyt oli. Oli hauskaa tehä, mutta pirun vaikeata keksiä. Olis varmaan voinut miettiä vähän syvällisempiäkin totuuksia, mutta tää nyt oli tällainen leikkimielinen :D Part twossa oli kuvituksena ihania miehiä ;) Ettei vaan menis liian naisvoittoiseksi, niinkun nää mun keikat välillä on, mut minkäs teet.