Vihdoinkin. Mun inhottava keikkatauko päättyi tänään ja hyvä niin! Vuorossa oli ihanaista Maijaa Tavastialla. Olin sitten niin early bird että olin jopa paikalla niin ajoissa että ne vasta veti harjoituksia (en nyt just muista mikä se oikee nimi on... SOUNDCHECK!) Niin siis soundcheckia. Aika mahtavaa että noi tavastian keikat alkaa ni ajoissa ni pääsee ihmisten aikoihin poiskin sieltä. Vaik joskus olis kiva tsekata se lauantaidiscokin. Ehkä. Asiaan siis.... Pitkä odotus edes jostain keikasta palkittiin ja todellakin palkittiin. Niin kuuma, kostea, hikinen, ihana, räväkkä keikka oli! Oon vissiin myös menettäny kirjoitustaidon tauon aikana koska en osaa enää kirjoittaa mitään keikasta.

Keikka alkoi Rouvakellarilla ja se se vasta on mahti biisi! Puoltoista tuntia semmosta hittitykitystä että heikompia hirvittäis, sopivasti uusia ja vanhoja hittejä. Olisin tosin halunnut kuulla kaikki uudet biisit! Vanhoista tuli liian kauan joka on ihan paras! Encoressa Kristiina ja kesä taas puolestaan vetää suun niin hymyyn ettei malttais pois lähteäkään. Ei on kans sellai hyppimisbiisi että oksat pois! Lottovoitto kuulosti livenä paaaaaljon paremmalta kuin levyllä. Ja sitten se yks jonka nimeä en muista nous mun ehdottomaks lemppariks!

Onkohan muuten tossa keikkatauon aikana ihmsille tapahtunu joku valaistuminen? Nimittäin ei yhtäkään känniääliötä eikä tönimistä eikä tunkemista eikä mitään sellaiseen viittaavaa. Olen ihan shokissa . Mut ihan parasta jospa yleisö osais käyttäytyä vastedes. Vaikken mä edes ehtiny julkaiseen sitä keikkaetikettiä, eli ei ne sieltäkään oo voinu lukaista vinkkejä ;)

Mutta pitemmittä puheitta oli vaan niin sairaan siistiä olla pitkästä aikaa keikalla ja varsinkin energisellä keikalla. Ei enää tämmöisiä taukoja! Oli tätä kyllä odotettukin mutta pakko sanoa että aika nopeasti sitten aika kuitenkin meni (tai sitten oli vaan tarpeeks mielekästä puuhaa sillä välin...)

Nojoo, seuraavaan kertaan taas joka onkin nopeammin kuin uskonkaan! Ihanaa! Näitä lisää!