Ja tänään tuli oltua taas keikalla ja vähän viime viikon kertausta edelleen Sokos hotel vantaalla ja tällä kertaa Sunkkarit eli Sunrise Avenue. Tätä mä myös odotin! Mähän olin ihan myyty kun näin ekaa kertaa ja tää oli n.kolmas kerta. Paikka hiukan pelotti eikä turhaan. Mikä vttu siinä on että sitä persettä pitää hangata muhun?! Kyllä mä tiiän että mulla on hyvä perse mutta jos ei kiinnosta ni kai se ny vähän vähemmästäkin pitäis ymmärtää. Oikeesti noin 4kymppiset muijat tuolla paikassa on pahimpia. Ykskin hinkkas itteensä muhun mut ku ei kiinnosta ni ei kiinnosta ja by the way turha kuvitella että mä luovutan paikkaani vaikka kuinka hinkkaat. En tiedä kummat oli pahempia ne saamarin saksalaiset vai noi muijat. Hei te saksalaiset (eikö teillä muuten oo opiskelua tai työtä kun tuutte jopa Suomeen asti tän bändin perässä...?) teillä on kuitenkin niitä keikkoja siellä keski-euroopassa ihan tarpeeks että voisitteko jättää nää Suomen keikat meille suomalaisille No kyllä ne saksalaiset oli kivempia tällä keikalla, ne vaan valtas muutamat eturivit.

Nonni, itse asiaan, itse keikka oli <3. Oikeesti välillä tuntui että ihan kun olis pikkutyttö Backstreet boysien tai Take Thatin keikalla. Ehkä tää vaan on mun bäkkärit <3. Ei ollu mulle parhaimpia keikkoja kiitos paikan mutta silti love you sunrise avenue. Meininki on vaan niin käsittämätöntä että huh. Kuuma tuli yleisössä ja kuuma oli myös pojilla. Oon mä vähän katkera ku en saanu niitä mitä heittelitte lavalta esim. pyyhe tai jotain muuta. Vaikkei sitä ollu kovin lähellä lavaa (ehkä noin 6. tai 7.rivissä...) ni täytyy myöntää että hyvä kun on suurenmaailman elkeet ni valotkin on sitä luokkaa ja vois melkein sanoa että kuvatkin onnistui ehkä suht ok. Tiedä sitten miltä ne näyttää kun oon purkanut. Ja se on edelleen mulle niin jännä että näille jätkille tuodaan ne kitarat ja bassot lavalle ja niitä vaihetaan melkein biisin välein. Amazing!

Oli ihan huippu keikka ja ilta ja kaikki on ihan vaaleenpunasta. Näissä lovetunnelmissa nukkumaan! Huomenna jälleen taas eri merkeissä!