... voi jee miltä toi otsikko nyt sit näyttää! Nolostunut Mut koska en nyt tähän hätään keksi mitään niin saa luvan mennä. Tää tais olla mun viides Stellakeikka ja tossa keikan aikana tuli kyllä vaikka mitä tunteita mieleen, oli aika tunteellinen ja sykähdyttävä keikka! Se on jännä millaisia eri bändit on ja millasia fiiliksiä ne saa aikaan. Stella on aika semmonen.... tasainen & hyvä! Tietyllä tapaa tietyissä fiiliksissä! ei pysty ehkä enempää selittää... Tai en osaa selittää enempää sitä tunnetta.

Nyt ei taas tiedä millon seuraavaks pääseekään näitten keikalle! Varmaan vuonna miljoona. Mut oli se kyl niiiiin super! Oli peräti kaks encoretta, se vika oli mulle kyllä totaalinen yllätys. Olin jo just ja just päässy siihen ajatukseen että hipaisun päässääei tuu tänään. Mut sit... voisko oikeastaan parempaa olla? Eka encore koostui korkokengistä (kiitos vuodatus kun en suostu boldaamaan tota!) ja jostain muusta jota en nyt just saa päähäni... häävalssi se oli! Se olis kyl ollu kans ihan hieno lopetus. Yhtä en vaan ehkä osaa, nimittäin kun toi korkokengät kertoo ny sit vähä semmosesta ikävämmästä asiasta ja varsinkin kun se selvis mulle ihan äskettäin niin nyt tuntui kyllä jotenkin vähä hassulta sitten bilettää sitä biisiä. Parhaani mä tein mutta oli se vähä hassua. Ennen ei oo varmaan ajatellu koko biisiä sillai et mistä se kertoo mut nyt ni... vähä omituista!

Mut oli kyl hieno keikka ja toivottavasti vielä joskus törmään Stellaan. Se on kyllä kanssa bändi jota ei välttämättä pysty kukaan muu korvaamaan! Jokainen on niin paras siinä omassa kategoriassaan! Tack och hej!