Tuli eilen oltua ex temporee keikalla Tuuloksen Kapakanmäellä Lahden ja Tampereen puolessävälissä about. Päätettiin lähteä käymään mökillä ja siihen päätökseenhän ei vaikuttanut yhtään se että Yö esiintyi ;) No ehkä vähän, ainakin muhun ja sit sain muun porukan ylipuhuttua lähtemään. Nauru

En edes yrittänyt eturiviin keikkaseurani vuoksi, ja onhan se oikeesti kiva katella välillä vähän kauempaa ja sinne kuuleekin eri lailla kun eturiviin. Ainut vaan että ei pahemmin ole hyviä kuvia mutta väliäkös tuolla. Ehkä mä nyt seuraavalla keikalla meen taas eturiviin mikä muuten tapahtuu varmaan suht pian Silmänisku Paikka oli perinteinen tanssilava ja no, ihan ookoo. Keikka tais alkaa vie mut minne vaanilla. Muita semmosia vanhempia Yöhittejä mä en oikeesti muista mitä siellä tuli Yllättynyt Oon sit vissiin ollu ni lumoksissa keikasta kun en muista. Pari uutta biisiä tuli kiitos ja kunnia ja Jukin on mennyt yö, joka on muuten ihan sairaan kaunis biisi. Nyt vasta on tullut uusia ulottuvuuksia tai miten ni "vasta" kun olikohan tää toinen kerta kun kuulin sen mutta jokatapauksessa I-H-A-N-A biisi. Aloin muuten miettii että oliskohan toi biisi kiva niinku sanojen puolesta häävalssiksi tai sitten se olis häätanssi koska toihan ei oo mikään valssi. Ja no, mä en oo kyl menossa mitenkään pian naimisiin että mietin ehkä vähä liikaa mut kyl varmaan ton miehen sais ylipuhuttuu siihen tai ainakin vois aloittaa sen jo nyt ;) Juki muuten lauloi deadlinen. Jesss! En kyllästy siihen ikinä. Niin ja joo, kaksintaistelu oli hyvä kuulla taas! Aloin  muuten miettiin mielessä et jos Olli kysyis multa että minkä biisin toivoisin seuraavaks niin mun vastaus olis ollu et kaksintaistelu. Jännä kun sit ne soitti melkein heti ton, siis heti tän mun kuvitelman jälkeen. Nauru Jonkun toivebiisi kun kohdataan oli yllättävän hyvä. Ei mitään hajua että miltä levyltä ja milloin mutta hyvä se oli!

Nojoo, mä en oikein keksi mitään ihmeellistä sanottavaa noin vuorokauden jälkeen enää keikasta ni paree lopettaa ja hirveä päänsärky ni ehkä hyväkin lopettaa. Ja kohtahan tässä taas ollaan keikalla... Ihanaa!