Nonniin, pitkästä aikaa taas keikalla. Tällä kertaa ihanainen Hanna ja Rocks. Rocks on melkein mun lempparikeikkapaikoista ja muutenkin tosi kiva paikka. Ja mikä parasta siellä oli eilen ainakin mansikkasiideriä :P Nam.

Eihän siitä ollu kun about 3 kk kun viimeks oon nähny Hannan ja voin sanoa että tää oli tsiljoona kertaa parempi kuin Virgin Oil. En tiedä miks mutta niin paljon parempi. Olenko minä muuttunut vai Hanna muuttunut vai molemmat vai mikä mutta meikä tykkäs ihan sadalla tästä Pusu Hanna oli jotenkin niin iloinen ja energisempi kuin ennen. Tai sitten mä vaan kuvittelen mutta loistokeikka! Bassossa oli muuten Jenni Vartiaisesta tuttu Miikkael. Muuten sama poppoo. Ekaks menin terassille hetkeks kun saavuin ja vähän ajan päästä ketkäs paikalle on tulossa taksilla: Hanna ja Risto ja joku muu pariskunta (samalla taksilla siis). Sitte ne jäi aika toviks jutteleen joittenkin kans terassille ja mietin että näinköhän keikka alkais ajoissa mutta alkoihan se jotain yli 11. Mä en edes muista millä se alkoi... :o Ootas, loversilla tais alkaa. Oon ollu kyllä ni fiiliksissä että mä en osaa kirjoittaa kauheesti mitään biisilistaa. Liarista jäin miettimään että tuliko se siellä kun mun mielestä se ei tullu. Ja sitten joku biisi oli ovelasti yhdistetty gogouhin, oliskohan ollu strongeri?! Fearlessista tuli taas se hidastetumpi versio. Sorry oli kyllä loistava kuulla. Niin ja tulihan kiss of life. Nyt muistan mikä on kans jääny puuttumaan eli out of tears! WIBM tais olla encorena. Sen jälkeen pitikin sitte kiiruhtaa kiireesti kotiin kun tänään kuitenkin työpäivä.

Ai niin, jännä juttu taas, yks nainen oli moikkaamassa mua, siis joku ehkä 4kymppinen, oli siis moikkaamassa kun on nähny mut jossain. Epäilen et keikoilla, keikoista ainakin sen kanssa hetki puhuttiin. Ei mulla ollu hajua että kuka se on,enkä tietääkseni ole nähnyt sitä aiemmin mutta kiva oli tutustua, jos nyt sitä voi käyttää sanaa tutustua. No ainakin jutella hetki.

Mulla oli muuten kännykkäkamerakin mukana kun ajattelin kokeilla (ja brassailla että hei mäkin kuvaan kännyllä ;) )että millaisia kuvia sillä saa keikoilla ja eihän ne mitään hyviä ole. Laitan tähän loppuun kun en nyt kuvia kamerastakaan saa. Kai tosta saa edes selvän että kenen keikalla mä oon ollu Nauru

1248413745_img-d41d8cd98f00b204e9800998e