No niin, osasihan se posteljooni vihdoinkin tuoda tänne ne mun kauankaivatut levyt. Piti ihan asetella tohon kuvaan nyt silleen niitä että näkyy että on muitakin kun pelkkiä naisartisteja, haha ;>

Nojoo, tuli vähän shoppailtua cdon.comissa. Ton Lauran levyn takiahan mä sen tilauksen oikeastaan tein, muut on sitten alepuolelta tehtyjä löytöjä. Giant Leap on ihan kokeilumielessä, muistan kun jokunen aika sitten (varmaan jo kolme vuotta) oli joku uutinen että Giant Leap alkaa tehdä biisejä espanjaksi (ja ei en ole nähnyt unta!) tietenkin sitten toi bändi jäi mun mieleen ja nyt aion tutustua siihen. Sitä en sitten tiiä että tekeekö ne muka vielä sitä levyä vai mitä mutta ihan varma oon että sellaisen uutisen oon lukenut. Yks levy jäi vielä jälkitoimitukseen, saas nähä että milloin sekin sitten tulee mutta ei sillä nyt väliä, noilla menee aika kyllä ihan hyvin. :) Hope so. Toivottavasti ei liian, koska olis varmaan ihan kiva saada ne koulujututkin tehtyä... ;<