Olipa kerran erän perjantai, joka lupasi pirun kiirettä päivää. Eka piti päivällä käydä rustaamassa jotain fiksua tenttiin ja sitten suoraan junalle ja junalta suoraan keikkapaikalle. No luojan kiitos, ehin käymään kotona heittämässä kassin, mutta siihen se kotiaika jäi ja eikun menoks taas. Kaikenhan kruunaa että olo on ollut jo pari viime päivää että tulisin kipeäksi. Siltikään mikään ei pitäny mua erossa eilen tulisuudelmasta (siis sokos hotelli vantaasta). Koska siellä esiintyi Yö. Niin ja olihan se lippukin ostettu eli pakkohan se oli käyttää ;) Vähän sen viimeisen Vaasan keikan jälkeen oli hieman pelottavansekaiset tunnelmat, koska ne vaasalaiset oli hulluja mutta toi paikka ja mietin että kumpikohan paikka saa sen hulluuden tunnustuksen ja selviääkö siitä. No selvisin, ainakin puoliks, ottaen huomioon että mulla ei ole ääntä! Kiitos kiva hei, miksei kukaan sanonu että jos tuntee olon kipeäksi niin ei saa laulaa tai olla laulavinaan?! No aina oppii kait uutta.

Jotenkin keikka meni siinä sivussa ohi, kun ilta oli muuten aika mukava. Tai siis kiitos niille tytsyille, joiden kanssa hengailin keikan alussa (toivotaan ettei ne kuitenkaan saa näitä kiitoksia, koska eihän ne nyt tätä voi lukea?) Ihan superia, tolleen pitäis just tutustuakin uusiin ihmisiin. Ja toivotaan ettei mulle tule uusia facebookkaveripyyntöjä koska oon ihan superhuono hylkäämään ne. Niin ja on aika kivempi jutella tolleen kuin torjua ne miljoonat seksiehdotukset, joita tuolla paikassa saa. Musiikki ennen keikkaa siellä oli mun mielestä aika loistavaa, tuli Jenniä, Lady Gagaa, Shakiraa... niin ja Jonnan taasko se alkaa. Mä en oo kuullu sitä missään ravintolassa soitettavan mutta hyvä että Jonnakin saa kuuluvuutta.

Muttajoo, asiaan. Jotenkin keikka meni siinä aikalailla hyvillä fiiliksin kokoajan, en oikein muista sinänsä mitään erityistä. Tai no ensimmäiset kolme biisiä oli taas "kiva" pitää paikkaa ja on se vaan edelleen niin kiva kun joku haluaa olla persiissä kiinni. Ehkä mäkin olin vähän bitch mutta oikeesti jos tahtoo sinne eturiviin/lähelle niin kympiltä vaan lavan eteen. Oon kuitenkin kiltti ihminen ja mulle tulee paha mieli vaikkakin osaan aika hyvin pitää puolta. Mutta joo se siitä. Niin ja keikan lopussa meitsi oli sitten tokassa rivissä, oh my good! Nyt ne kaikki Yön tyypit kyllä tunnistaa jo mut. Biiseistä... mä en oikeastaan muista että mitä siellä tuli Sinänsä aika koomista, koska nyt tosta vois päätellä että oon ollu tuhannen jurrissa. No kun se keikka meni jotenkin omalla painollansa ja hyvillä fiiliksillä ohi niin en vain muista. No näitä ainakin: likaiset legendat, tia-maria, kiertolainen, ihmisen poika, tie sydämeen, rakkautta vain.... Siis, oikeasti mä en muista! Juki lauloi deadlinen ja karheaa ja kaunista. Ne mä tietenkin muistan ;) Jukin osuuskin tuli jotenkin sillai yllättäen. Niin ja miten musta tuntui että yleisö ei oikein tunnustanut deadlinen ihanuuteen. Tai sitten ihmisiltä oli vaan veto pois jo siinä vaiheessa. Siis härregod, ehkä paras biisi ;) laulajasta nyt puhumattakaan. Tuli kolme encorea, rakkaus on lumivalkoinen ei ollu vika vaan tokavika ja vikana oli sitten Ollin ja Mikon pettävällä jäällä. Olis se normina versionakin kiva ollu kuullu mut kiva tollai speciaali kun en ollu kuullu sitä koskaan.

Kuvat on varmaan taas sitä savuluokkaa. Jipjei. Mikä siinä on että pitää sitä savua tunkea sinne? Siitä se muuten johtuu että tää äänikin on tosikiva nyt. Savun syytä kaikki. Ai niin ja sitten se toinen ihana juttu, että tosikiva päättää sitten lähteä kahden junalla takas Helsinkiin (kiitos vr koska nyt niitä junia menee enemmän) mutta miinusta sulle hsl koska oot muuttanut yöbussien aikaa silleen että pitäis reilu puol tuntia hengata jossain. Eipä siinä kauheesti vaihtoehtoja ollu, kuin kävellä kotiin tai jonottaa taksia. Sain sitten kuningasidean että kävelen ja yritän lennossa taksia, hameen pituus oli ilmeisesti liian pitkä koska kukaan taksikuski ei sit pysähtynyt kun yritin niitä viittoilla. Kunnes... tätä mä en ees muistaakseni viitonnu, olin varmaan vaan muuten niin säälittävä ;< joku taksi pysähtyi ja mies huuteli että hyppää kyytiin ja vielä kun vastaus oli *mun kotikaupunginosaan* (en nyt sitä tässä kerro ku oon niin ujo!)  niin ei kahesti tarvinnu mua kysellä. Kiitos sullekin ihana ihminen kuka ikinä olitkaan! Loistoilta kaikkien pienten juttujen takia ja tietty siis sen keikankin :D Tosikiva vaan tää mun ääni... Äänenparannusvinkkejä? Illalla pitäis olla kuitenkin suht normaali, niin ja sen täniltaisen vois ottaa ehkä vähä rauhallisemmin... ehkä jos muistaa.