Huomasin just että viimeset miljoona merkintää on Irinasta. Huh. Kattelin tossa ravintoloiden keikkakalentereita (no hei mitä sitä muutakaan tekis la-iltana...) ja pirun hyviä keikkoja olis tiedossa, muttamutta miksi mä oon aina väärässä paikkaa?! En ala mitään! Ennen kaikkea harmittaa Jonnan levyn julkaisu, koska se tietää sitä, että se alkaa tehdä keikkoja, ja mistä vetoo, että suurin osa on viikolla ja Helsingissä. Niin ja Hannan levykin. Yks Hannan keikka jo harmittaa, mutta mä toivon sydämessäni itserakkaasti, että se ei pidä paikkaansa. Haha. Josta pääsenkin aasinsiltana Hannan levyyn, kuuntelin youtubesta jonkun potpurintapaisen uusista biiseistä, ja mä olin ihan yllättynyt! Koska paperinmiehen tytär ei mua oo pahemmin säväyttänyt, niin siinä potpurissa oli jotain tosi hienoja otoksia! Kohta sekin levy on hyppysissä!

Tästä nyt tuli vaan tällainen läpinäpostaus, koska oikeeta asiaa (=keikkoja) ei oo ja no, en jaksa vääntää mitään levyarvosteluakaan la-iltana. Ja mä en oo kyl ihan varma tosta, että haluanko mä siltikään niitä kirjoittaa. Ku ei mul oikeestaan varmaan oo niistä mitään sanottavaakaan.