Innostuin taas kyselyistä ja tää on pöllitty jostain, en enää muista mistä.

 

1. Biisi(t), jo(i)sta tulet surulliseksi?
>> Vaikea kysymys, koska näin massiivisen viiden minuutin mietinnän jälkeen ei tullut mieleen mitään biisiä. Mikään biisi ei tee silleen dramaattisen surulliseksi, onhan niitä jotain haikeita biisejä.

2. Ärsyttävin biisi?

>> Niitä on! Ennen en voinu sietää Lauri Tähkää ”hetkeks en sulle rupia” tai joku vastaava. Toinen oli Anna Abreun ”end of love”. Tällä hetkellä niitä ei kait ole. Tai sitten kuuntelen vaan radiota liian vähän :D

3. Uusin bändi-ihastuksesi?
>> Poets of the fall! Tää sillä perusteella että vaikka mulla oli bändin levyjä, en niitä juurikaan koskaan kuunnellut, mutta Veikkausfestareiden keikka avas mun silmät bändin suhteen! (note to self: kuuntele myös niitten levyjä)

4.Paras naislaulaja?
>> Aaaaargh! :D Ei tällaisia koska saa vain valita yhden. Mun on ehkä pakko vaan sanoa tylsästi IRINA. Tai sit oon vaan liian uskollinen ;<  Mutta perustelen sillä että mulla ei enää nykyisin oo melkein yhtään sellaista inhokkibiisiä Irinalta. Oon ihan fiiliksissään kaikista, mitä tulee keikoilla.


5. Paras mieslaulaja?
>> Tääkin on muuten vaikea! Discon Aki. Tästä tittelistä kilpaili myös Sunrise Avenuen Samu, mutta oon taas liian uskollinen Discolle ja valitsen sen, koska Akin ääni on lumonnut mut kauan aiemmin kun Samu.

6. Mitä kuuntelet, kun haluat rauhoittua?
>> Rauhallista ja kevyttä. Laura Pausini on yks hyvä vaihtoehto.

7. Mitä kuuntelet, kun haluat saada energisen olon?
>> Menevää ja raikasta poppia. Jotten oo liian tylsä niin en sano että Irina vaan sanon että Maijan uusin tai Edward Mayan stereo love.

8. Artisti, jota kuuntelet tällä hetkellä eniten?
>> Maija on ollut aika tehosoitossa. Samoin kuin Jennikin.

9. Biisi, joka pistää ajattelemaan?
>>  Irinan jälki on aika ajattelevainen kappale. Myös Pmmp:llä on.


10. Paras tyttöbändi?
>> Vihaan käsitettä tyttöbändi :D Koska en lue PMMP:tä tai NB:tä tyttöbändeiksi niin on varmaan pakko vastata Indica.

11. Paras poikabändi?
>> Tähän ihan selvä vastaus nuoruusvuosilta eli Worlds Apart. Hah :D

12.Viimeisin kansalainvälinen suuri nimi, jonka näit livenä?
>> No Pink!

13. Kuunteletko muun kielistä musiikkia kuin oman äidinkielesi? Mitä?
>> Jep. Englanninkielistä ehkä eniten, mutta espanjankielinen tulee myös melkein hyvänä ykkösenä. Myös italiankielistä tulee kuunneltua. Ai miten niin oon mieltynyt eteläeurooppalaisiin kieliin? ;> Niin ja melkein unohdin venäjänkielisen musan. Harvempina sit varmaan myös saksalainen ja ruotsalainen. Niitä sais vinkata lisää? ;)


14. Pahin keikkakokemuksesi?

>> Saakohan tätä tunnustaa. Noh, menkööt. Pahin oli ehdottomasti tässä jo jokunen vuosi sitten kun menin Irinan keikalle Sokos hotelli vantaalle ja tyhmänä en ollut hankkinut ennakkolippua ja ne liput oli myyty. Mut valtas ihan hirvee paniikki, koska olin odottanut tota keikkaa ja sitten oli pakko sepittää pieniä valkoisia valheita ja ”lahjoa” lipunmyyntityttö ja pääsin sisään.  Pahin oli siis tuo tunne etten olisikaan päässyt keikalle. Tästä oppineena tietenkin hankin aina kaikille keikoille ennakkoliput. Tylsiä vaan ne ravintolat, jotka ei myy ennakoita.

15. Hauskin keikkamuistosi?
>> Öööö… en osaa valita mitään hauskaa. Eikä oikeastaan olekaan mitään semmosia ultimatehauskoja juttuja kerrottavana. Oon tylsä.


16. Surullisin keikkamuisto?
>> Toi pahin olis menny myös surullisena keikkamuistona vähennettynä sillä etten olis päässyt keikalle. Muuten ei ole mitään surullisia muistoja, tai jos on, niin oon aika hyvin pyyhkiny ne mielestäni.

17.Jos olisit jokin soitin, mikä olisit?
>> Kitara tai basso. Muutama basisti sais räplätä mua :D Haha, vähän liian kaksimielistä, hyi mua.

18. Mikä biisi kuvaa parhaiten tämänhetkistä fiilistä?
>> Nää on vaikeita, koska jos on joku tietty fiilis menossa niin en kuitenkaan muista mitään biisiä siihen liittyen. Eli oon taas tylsä.

19. Tiedätkö kaikkien bändin jäsenten nimet, joita tällä hetkellä kuuntelet?
>> Öh, radio suomipop päällä ja just nyt menee Samuli Edelmanin joku. Eli joo, paitsi jos tossa nyt on jotain taustahäärijöitä niin en :D Voisinko olla yhtään epäselvempi ;< Edit: se oli Edelmanin levottomat biisi.

20.Pidätkö koskaan bändipaitoja?
>> Joo, ennen tuli pidettyä enemmänkin. Mutta nykyisin keksin aina jotain muuta kivaa päällepantavaa, niin ei ole ollut vaihtoehtoina bändipaitoja keikoille. Tai sitten mulla on vaan liikaa vaatteita.

Mut siis en mä osaa bändipaitoja pitää muualla kuin ko. bändin keikalla.

21. Laulatko suihkussa?
>> En. En laula missään koskaan ja tämä pätee.

22. Jos käsikirjoittaisit musikaalin, kenen artistin biiseihin se perustuisi?
>> Monia vaihtoehtoja. En osaa valita yhtä. Eli kai se varmaan perustuis jonkin noista mun lempparibändien biiseihin. Tosin vois tulla aika huono musikaali, koska en mä osaa yhtään käsikirjoittaa.