Ja matkahan eilen vei Tavastialle. Sen huomaa kyllä, että PMMP:stä on tullut yks suosikeista myös, varsinkin Veden Varaan levyn jälkeen, se levy vaan on niin huippu! Eilen ei pahemmin ollut mitään odotuksia keikan suhteen, paitsi sitten ihan ennen puolta tuntia keikan alkua, huomasi, että sitähän oikein odotti alkavan :) Keikka alkoi tunnetusti kuvia-biisillä ja tytöt tuli lavalla valopömpeleiden kautta kiipeillen. Huomasin muuten ekaa kertaa, että mielettömät valot keikalla. En tiedä oliko ennen kun siitä on ikuisuus kun klubilla nähny PMMP:n. Seuraavana oli San Francisco, joka nyt on vaan mun suosikki, ihana oli kuulla se! Sitten varmaan seurasi nää kaikki hitit ja tutut biisit, mitään mun mielestä sellaista superyllättävää ei tullut, tosin mulla ei ookkaan mitään toivomuksia vanhemmasta tuotannosta. Yöllä sängyssä muuten huomasin vasta, että hei, rusketusraitoja ei tullut. No jospa sitten tänään... Encoreina tuli kolme kipaletta (ellen väärin muista) ja yksi niistä oli ainakin se vaikenee joka pelkää ja mulla kesti ihan tuhottoman kauan ennen kuin tajusin mistä biisistä on kyse. Levyt pitäis ottaa kait uudelleenkuunteluun.

Neidot on kyllä niin energisiä että huh! Välillä ollaan korkealla ja kovaa ja välillä maassa maaten. Vaatteet tällä kertaa oli mun mielestä hieman oudohkot, oliko niillä oikeesti Mannerheim-paidat päällä? :D Joku historiallinen heppu niissä paidoissa oli :D Ja jossain vaiheessa tytöt iski päälle semmoset isot t-paidat, jossa oli niitten karikatyyrit tisseineen :D Oli kyllä ihan hulvaton, mieletön, kreisi keikka! Kuvatkin on yllättäen ihan kreisejä, mutta musta se jotenkin sopii pmmptyyliin että kuvat on vinoja, sumuisia, rakeisia, ihan kreisejä :D

Paulan välispiikit on kyllä mahteja, nyt niitä taidettiin kuulla vasta kolmannen/neljännnen biisin jälkeen mutta jossain vaiheessa bändi sai fisuja lavallekin :D Mira ja muu bändi veti fisua jostain putelista yleisöstä :D

Nyt on kieltämättä vähän sellainen fiilis (vaikkakin hyvä) että apua, mitä tästä illasta tulee? Kyllästynkö mä toistuviin biisehin? Osaanko mä fiilistellä tänään keikkaa? Ja apua, mitä mä laitan päälle tänään? :D Miljoonia kysymyksiä, ja vika työpäivänkin pitäis suorittaa tänään kunnialla loppuun ennen keikkaa.

En jaksa alkaa avautumaan ärsyttävästä tyttöporukasta, joka oli mielestäni aika säälittävää ainakin joittenkin niitten osalta. Ehkä perustan idiootit.com gallerian ja lisään sinne niistä kuvat ;< Toivotaan (vaikka se lienee turha toivo) ettei tänään olis suurempia keikkaidiootteja vaikka miten musta tuntuu, että enemmän tänään niitä on liikkeellä... ? No toivon silti että nimeltämainitsemattomalla porukalla on kaamee krapula ja niillä ei oo lippuja enää tänään ;<

Näihin tunnelmiin. Jatkuu tänään.

Edit. Kirjoitin muuten aamulla pitkän sepustuksen, mutta jostain syystä se hävisi, ja tämä on siis uudelleenkirjoitettu ja siitä jäi pois maininta tosta keikan lopusta. Keikkahan siis loppui SVJP, ja mulla kesti kauan ennen kun mä tajusin että mikä biisi on kyseessä. Mutta se biisi päättyi sitten aika "mellakkaan" :D (positiivisella tavalla) Mira ahdisteli kitaristia ja Paula hyökkäs rumpalin kimppuun ja sitten oli rummuissa ja rumpalikin siinä innostui sitten "heittelemään" jotain :D Ihan totaalisen kreisi menoa. Mun kuvatkin on varmaan aika kreisejä, vinoja, savuisia  yms mutta jotenkin se musta kuuluu PMMP:hen :D