Keksinpäs tehdä tällaisen 100 faktaa jutun, mutta tietenkin nää koskee musiikkia ja musiikkijuttuja ja no, ylipäätään liittyy jollain tapaa liittyy musiikkiin. Tässä siis ekat 50, tokat 50 tulee sitten, kun keksin ne loput ;) Höystin tekstiä vähän kuvilla lemppariartisteista :)

1. Oon aika kaikkiruokainen musiikin suhteen.

2. Mutta silti musamaku on lähinnä poppia ja rockia ja iskelmää.

3. Hiphoppia ja räppiä en voi sietää.

4. En myöskään pahemmin kuuntele jazzia, mutten kuitenkaan inhoa sitä.

5. Tykkään myös hevistä mutten kuitenkaan kuuntele mitään örinäheviä.

6. Ostin Madridista summassa Saratogan levyn ja tykkään siitä tosi paljon.

7. Saratoga on siis espanjalainen hevibändi.

8. Lemppariartistit/-bändit on Irina, Yö, Maija Vilkkumaa, Disco, Hanna Pakarinen, Agnes ja monet muut.

9. Oikeastaan lempparibändejä on vaikea sanoa, koska niitä on niin monta.

10. Edellämainitut on kuitenkin sellaisia, joiden keikalla oon käyny eniten.

11. Yö on muuten sellainen bändi jota en pahemmin kuuntele kotona, mutta niitten keikoista tykkään tooooodella paljon.

12. Kuuntelen myös dancepoppia tai sellaista tanssijytkettä.

13. En kuitenkaan pahemmin pidä trancesta.

14. Ysärimusa on just jees.

15. Lenkillä on pakko kuunnella jotain menevää...

16. …ja siksi kuuntelenkin Lady Gagaa tai vastaavaa lenkillä.

17. En pystyis kuuntelemaan lenkillä esim. Irinaa tai Maijaa.

18. Saan kuitenkin välillä uusia musiikkiulottuvuuksia.

19. Kuten esim. viimeisin on Poets of the fall.

20. Oon aika heikkona laulajien ääniin.

21. Myös kitara sulattaa aika hyvin mun sydämen.

22. Mulla on varmaan noin 200-300 cd-levyä, mut se on arvio, koska en jaksa laskea niitä, kun niitä on ihan hirveen paljon.

23. Oon aika vanhanaikainen, mun on pakko kuunnella musiikkia kannettavalla cd-soittimella, ja ostettava levyt aina cd:inä, eikä mitään nettimp3ostoksia tai iPodeja, koska en osaa käyttää niitä ja tykkään että levy on levy. En osaa siis kuvitella, että joku tiedosto olis levy :D

24. Mun noloin levy on varmaan Gimmelien levyt :D mut oon ostanu ne parilla eurolla jostain aleista.

25. Mut muuten en kyllä pidä mitään mun levyjä noloina.

26. Salainen nolousjuttu mulla on kuunnella Las Ketchupia, mut ku mä oikeesti tykkään siitä.

27. Tykkään varmaan sen takia siitä, kun ne laulaa espanjaksi ja on espanjalaisia.

28. Tästä päästäänkin sitten mun intohimoon, joka on espanjan kieli ja se kyl pitää myös paikkansa musarintamalla.

29. Kuuntelen siis myös espanjalaista musiikkia ja omistan espanjankielisiä levyä suhteellisen paljon ja osa on niistä ihan never heardeja Suomessa.

30. Mut mua ei haittaa, mä tykkään niistä ihan sairaan paljon ja se on ihan fine. :D

31. Mulla on kaikki Nylonbeattien levyt…

32. …ja mua ei nolota se yhtään. Koska Nylonbeat rokkaa ja ne on hyviä!

33. Mua harmittaa se, että silloin kun oli Nylonbeat, niin en ollu niin keikkaintoinen enkä ehkä keikkaiässäkään ni en käyny pahemmin niitten keikoilla ja se siis harmittaa ihan sairaasti nyt.

34. Mut oon kyl vähä puolueellinen mitä tulee Jonnaan ja Eriniin, koska musta se Jonnan uusi biisi ”Taasko se alkaa” on hyvä, mut ehkä vaan sen takia, koska Jonna esittää sen :D

35. Kaipaan vaan ihan sairaasti Jonnan keikoille. Ne vaan on niin rock!

36. Tykkään ehkä enempi Jonnan musasta kuin Erinin. Mut on Erinkin rock ja hyvä!

37. Oon sen verran friikki, että mä nauhotan aina kaikkien mun suosikkiartistien live-tv-esiintymisiä

38. Ja siks mulla on varmaan kymmenittäin VHS-kasetteja ja sekös mua nykyisin harmittaa kun VHS on menny vähän muodista jo pois.

39. Saatan kattoa muuten noita keikkavideoita aina silloin tällöin ja en kyllästy niihin ikinä. Musta ne vaan on parasta viihdettä musahullulle.

40. Mua ohuesti harmittaa etten menny Britneyn keikalle silloin viime vuonna.

41. Mulla on myös Britneyn levyjä ja kuuntelen myös niitä aina joskus.

42. Tosin viime aikoina oon juossu Britneyn tahtiin ja se on aika hyvää juoksumusaa.

43. Inhosin Lady Gagaa sillon, kun pokerface tuli hitiksi, mut nyt mä siedän todellakin sitä, ja musta se on aika hyvää musaa.

44. Mut en silti ehkä kuuntelis Lady Gagaa muuten kuin lenkillä. Välillä kun kuulen sen biisin radiosta, musta tuntuu, että pitäis lähteä juoksemaan.

45. Vanhempien luona on vielä jotain tosi vanhoja cd:itä, kuten Me&My, Waldo, ja jotain vastaavia :D Noi on kyl aika pahoja.

46. Kukaan ei varmaan muista sellaista bändiä kun o’Ou, siinä se Therese (laulaja) on sen Miran (tahdon rakastella sinua) sisko. Ja mulla on sen levy! o’Oun siis :D

47. Nyt kun mulle tuli mieleen tää niin mun tekis kauheesti kuunnella tota levyä. Siinä oli joku ihan sairaan hyvä biisi, mut en saa päähäni sitä.

48. Joskus on vaan niin kiva fiilistellä vanhoja aikoja ja kuunnella jotain ysäribändiä vaikka se olis jonkun mielestä kuinka noloa tahansa.

49. Mun oli pakko muuten googlettaa toi o’Ou ja se biisi oli kuka lupasikaan ja nyt tekis ihan hirveesti kuunnella se.

50. Mut en pysty koska katon tässä samalla Jennin livekeikkaa Provinssista.

...Jatkuu jossain vaiheessa. Hyvää Juhannusta kaikille! Eipä tuu juhannuksena keikkoja, vaan se menee ihan muissa merkeissä, keikkojen aika on taas joskus jossain vaiheessa :)